Skocz do zawartości

Dokumenty Na K1 Przed Złożeniem Wniosku


Soulie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem kompletnie zielona w temacie wiz k1 chociaż niedługo sama bede taka miała. Sprawa jest troche skomplikowana. Wyjadę z dzieckiem, którego ojciec siedzi, wiem ze musze wynająć notariusza, żeby uzyskał jego zgodę na wyrobienie paszportu. Natomiast mam pytanie czy moge jakieś dokumenty zacząć zdobywać juz prZed złożeniem wniosku o k1 przez mojego narzeczonego? Jeśli tak to jakie, bo wiem ze niektóre dokumenty tracą swoją ważność. Chciałam jeszcze dodać, ze na 17czerwca mam wyznaczona sprawę rozwodowa(nareszcie) co w takim razie moge juz przygotować? Mojego paszportu jeszcze nie wyrobie, bo bede zmieniała nazwisko po rozwodzie na panieńskie, wiec bede robiła nowy dowód i paszport w tym samym czasie. Pewnie taki temat juz gdzieś był, ale mam ku dosyć namieszane w głowie od mnóstwa rożnych(często sprzecznych) informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze na forum jest temat o k1, ale posty tam są dość stare, a mi zależy na świeżych informacjach i zdecydowanie wolałabym miec je po polsku. Najlepiej od kogoś kto juz to załatwiał, żeby wiedzieć jak to praktycznie wyglada bo, jak napisałam w poście, dosyć sie juz naczytałam rożnych postów, dlatego założyłam nowy watek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po polsku jest tutaj - http://polish.poland.usembassy.gov/poland-pl/processing_fiance.html.

Co do dzialu o K1 to tam sa aktualne informacje, proces raczej sie nie zmienil.

Pozwole sobie zacytowac jeden ze swoich starszych postow: