Skocz do zawartości

Praca W Us Navy

Muchacz6

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem uczniem liceum i po jego ukończeniu chciałbym się dostać na oficerską uczelnię US Navy. Wiem, że brzmi to trochę jak marzenie ściętej głowy, ale proszę mi powiedzieć co muszę zrobić, by się ono spełniło? Jaką wizę muszę dostać, czy będą trudności z jej otrzymaniem i czy rzeczywiście jest to tak skomplikowane jak wynika z mojego przeglądania "internetów"? Również interesuje mnie czy taka Akademia pobiera jakieś czesne od studentów. W USA nie mam żadnej rodziny i nie zanosi się na zmianę w tej kwestii. Proszę mi powiedzieć, czy to może się udać? Z góry dzięki

Napisano

http://www.navy.com/joining/ways-to-join/never-served.html#ft-qualifications-&-commitment

To serve as an Enlisted Sailor, you must be a U.S. citizen or, if you’re a non-citizen, you may join the Navy if you entered the United States on a permanent residence visa or have an Alien Registration Green Card and have 1)established a bona fide residence, and 2) established a home of record in the United States. To serve as an Officer, you must be a U.S. citizen.

To tyle jesli chodzi o wymagania co do posiadania obywatelstwa/zielonej karty. Nie ma takiej wizy, ktora pozwoli ci dostac sie do wojska - musisz posiadac albo Zielona Karte albo obywatelstwo. Jak juz bedziesz posiadac podstawy do ich otrzymania, zacznij poszukiwanie pozostalych informacji. :P

Napisano

Dude, żeby być oficerem tak od razu to nie jest taka prosta sprawa. Już na starcie musisz być obywatelem - to w Twoim wypadku jest możliwe tylko jeśli wziąłbyś ślub z obywatelem i otrzymał GC a potem obywatelstwo przez Navy albo po odpowiednio długim posiadania GC.

Drugą możliwością jest zostanie enlisted i potem próba zostania oficerem. Ale znowu, żeby zostać enlisted musisz mieć przynajmniej GC.

Samo zostanie enlisted nie jest trudne o ile jesteś zdrowy i spełniasz warunek posiadania GC.