Skocz do zawartości

błąd w wysłanym wniosku


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzwoniłem do konsulatu tylko pod jednym numerem telefonu jest infolinia w sprawie wniosków ds-160 w Warszawie.Pani powiedziała,żeby nie wysyłać nowego ds-160 tylko w dniu rozmowy składając dokumenty poprosić o poprawienie błędów w złożonym już wniosku ds-160,ponieważ może już zrobić to tylko konsulat i to bez problemu.Ponowne wysłanie innego wniosku ds-160 może skutkować problemem w systemie i zmianą terminu rozmowy.Dotyczy to wniosków wysłanyvh po 1 października 2015 roku.Wcześniejsze są inaczej traktowane.

W regulaminie na stronie konsulatu też to pisze,szkoda,że w języku angielskim.

Pytanie,czy ktoś miał podobny problem z błędem w złożonym wniosku ds-160 i czy faktycznie w konsulacie można zmienić to bez problemu ?

Czytałem na forach,żeby nowy wypełnić co konsulat odradza.

Ja mam 4 błędy:brak pesel nr.,zły telefon kontaktowy,zarobki w netto podałem i nie wymieniłem krajów do których podróżuję a jest ich całkiem sporo.

Napisano

jesli tak każą to tak zrób ze na miejscu poprawisz i ludzie poprawiają.. Widać za dużo ludzi poprawialo wnioski.

 

ps zamykam temat i kolejnym razem pisz w swoim temacie.

  • sly6 zablokował ten temat

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...