korek01 Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 Dzwoniłem do konsulatu tylko pod jednym numerem telefonu jest infolinia w sprawie wniosków ds-160 w Warszawie.Pani powiedziała,żeby nie wysyłać nowego ds-160 tylko w dniu rozmowy składając dokumenty poprosić o poprawienie błędów w złożonym już wniosku ds-160,ponieważ może już zrobić to tylko konsulat i to bez problemu.Ponowne wysłanie innego wniosku ds-160 może skutkować problemem w systemie i zmianą terminu rozmowy.Dotyczy to wniosków wysłanyvh po 1 października 2015 roku.Wcześniejsze są inaczej traktowane. W regulaminie na stronie konsulatu też to pisze,szkoda,że w języku angielskim. Pytanie,czy ktoś miał podobny problem z błędem w złożonym wniosku ds-160 i czy faktycznie w konsulacie można zmienić to bez problemu ? Czytałem na forach,żeby nowy wypełnić co konsulat odradza. Ja mam 4 błędy:brak pesel nr.,zły telefon kontaktowy,zarobki w netto podałem i nie wymieniłem krajów do których podróżuję a jest ich całkiem sporo.
sly6 Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 jesli tak każą to tak zrób ze na miejscu poprawisz i ludzie poprawiają.. Widać za dużo ludzi poprawialo wnioski. ps zamykam temat i kolejnym razem pisz w swoim temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.