macios6 Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 Witam, mam problem odnośnie opłacenie drugiej wizy. Pierwsza wiza została opłacona (od narzeczonej) wszystko ok opłaty spotkanie umówione. Przyszła kolej na moją osobę,loguję się na swoje konto moim mailem moim hasłem a przy potwierdzeniu danych (nr paszportu,data wydania itd) pokazuje się komunikat taki jak załączyłem poniżej. Ktoś wie w czym problem czy to wina strony? Na koncie narzeczonej nigdzie nie widać moich danych (w tym i maila). Czy przyczyną może być wypełnienie danych obu wiz na jednym komputerze?. Strona: https://cgifederal.secure.force.com
Gość Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 Troche brzmi jakbys juz kiedys w przeszlosci zakladal konto przy uzyciu tego maila. Nigdy wczesniej nie aplikowales o wize?
macios6 Napisano 27 Lutego 2017 Autor Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 Nie, zakładałem wczoraj tam konto. Narzeczona założyła na swojego maila ja osobno na swojego. Loguje się za pomocą swojego; macios6@gmail.com normalnie wchodzę daje dane nr wniosku paszportu data ważności itd i pokazuje mi taki błąd.
Gość Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 Sprobuj wyczyścić cookies w przegladarce i sprobowac jeszcze raz?
macios6 Napisano 27 Lutego 2017 Autor Zgłoś Napisano 27 Lutego 2017 Dodam że we wniosku Ds160 wpisywaliśmy siebie tzn moja narzeczona że ze mną podróżuje a ja z nią. ( ten długi wniosek po angielsku z mnóstwem pytań). Czy to jest jakieś powiązanie że np z jej konta muszę opłacić dwie wizy?
ilon Napisano 28 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2017 Nie, ta informacja w DS nie ma z tym nic wspolnego.
macios6 Napisano 28 Lutego 2017 Autor Zgłoś Napisano 28 Lutego 2017 Ok problem naprawiony napisałem maila do konsula naprawili to. Powiedzcie jeszcze czy mam dodawać tam osobę towarzyszącą? Jeśli dodam za wniosek bierze 2x652zł. A w ds 160 moja narzeczona jak i ja uwzględniliśmy że za wizy sami płacimy.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.