qurt Posted October 27, 2005 Report Posted October 27, 2005 no właśnie nei wiem jaki program wyjazdu do stanow wybrać. Jestem oczywiście studentem i mam zamiar wybrać sie w czerwcu do USA, a konkretniej do NYC, bo mam tam rodzine i mógłbym u nihc mieszkać, tak sie zastanawialem ze W&T było by dla mnie najlepsze ale sam nie jestem pewien, a moze powinienem ubiegać sie o wize turystyczną ;]
Jarek1122 Posted October 27, 2005 Report Posted October 27, 2005 no właśnie nei wiem jaki program wyjazdu do stanow wybrać. Jestem oczywiście studentem i mam zamiar wybrać sie w czerwcu do USA, a konkretniej do NYC, bo mam tam rodzine i mógłbym u nihc mieszkać,tak sie zastanawialem ze W&T było by dla mnie najlepsze ale sam nie jestem pewien, a moze powinienem ubiegać sie o wize turystyczną ;] Jak chcesz popracowac to jedz na worka,bo na turystycznej nie mozna pracowac.
qurt Posted October 27, 2005 Author Report Posted October 27, 2005 hehe mozna pracowac ale nielegalnie ;] a jeszce jak biote ten program work&trawel (bo chba o ten ci chodzilo) to jest 100% pewność ze pojade i bede praocwał? czy moze powinienem poprosić rodzine z usa o zaproszenie to zwiększylo by moje szanse ?
dagmarcia Posted October 27, 2005 Report Posted October 27, 2005 hehe mozna pracowac ale nielegalnie ;] Mozna krasc, tez nielegalnie :roll: (Chomik, nie wsciekaj sie, prosze... :oops:) czy moze powinienem poprosić rodzine z usa o zaproszenie to zwiększylo by moje szanse ? Nie, zaproszenie ani nie zwiekszy, ani nie zmniejszy Twoich szans i jest zupelnie bezuzyteczne.
karla Posted October 30, 2005 Report Posted October 30, 2005 ja radze jechac na J-1 ,jestes studentem wykorzystaj to ! pracuj legalnie !
qurt Posted November 3, 2005 Author Report Posted November 3, 2005 ciekawa te forum mozna sie wiele dowiedizec, tylko niektóre przygody z pracodawcami mnie przerażają, czy czesto sie zdarza ze boss utrudnia znalezienie 2 pracy ?