Jump to content

jaki program wybrać ?

qurt

Recommended Posts

no właśnie nei wiem jaki program wyjazdu do stanow wybrać. Jestem oczywiście studentem i mam zamiar wybrać sie w czerwcu do USA, a konkretniej do NYC, bo mam tam rodzine i mógłbym u nihc mieszkać,

tak sie zastanawialem ze W&T było by dla mnie najlepsze ale sam nie jestem pewien, a moze powinienem ubiegać sie o wize turystyczną ;]

no właśnie nei wiem jaki program wyjazdu do stanow wybrać. Jestem oczywiście studentem i mam zamiar wybrać sie w czerwcu do USA, a konkretniej do NYC, bo mam tam rodzine i mógłbym u nihc mieszkać,

tak sie zastanawialem ze W&T było by dla mnie najlepsze ale sam nie jestem pewien, a moze powinienem ubiegać sie o wize turystyczną ;]

Jak chcesz popracowac to jedz na worka,bo na turystycznej nie mozna pracowac. :D

hehe mozna pracowac ale nielegalnie ;]

a jeszce jak biote ten program work&trawel (bo chba o ten ci chodzilo) to jest 100% pewność ze pojade i bede praocwał? czy moze powinienem poprosić rodzine z usa o zaproszenie to zwiększylo by moje szanse ?

hehe mozna pracowac ale nielegalnie ;]

Mozna krasc, tez nielegalnie :roll:

(Chomik, nie wsciekaj sie, prosze... :oops:)

czy moze powinienem poprosić rodzine z usa o zaproszenie to zwiększylo by moje szanse ?

Nie, zaproszenie ani nie zwiekszy, ani nie zmniejszy Twoich szans i jest zupelnie bezuzyteczne.

róznie bywa nie ma reguły zasadniczo ludzie często ludzie zmieniają głównego pracodawce ,tylko szybko wyrob SSN puzniej free way do what u want

Tylko uwazajcie na sevis!

Mingan pozniej piszemy przez "o" z kreska

róznie bywa nie ma reguły zasadniczo ludzie często ludzie zmieniają głównego pracodawce ,tylko szybko wyrob SSN puzniej free way do what u want

Tylko uwazajcie na sevis!

Mingan pozniej piszemy przez "o" z kreska

postam się zapamiętać jak pisze się później;)