Skocz do zawartości

jaki program wybrać ?


qurt

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie nei wiem jaki program wyjazdu do stanow wybrać. Jestem oczywiście studentem i mam zamiar wybrać sie w czerwcu do USA, a konkretniej do NYC, bo mam tam rodzine i mógłbym u nihc mieszkać,

tak sie zastanawialem ze W&T było by dla mnie najlepsze ale sam nie jestem pewien, a moze powinienem ubiegać sie o wize turystyczną ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nei wiem jaki program wyjazdu do stanow wybrać. Jestem oczywiście studentem i mam zamiar wybrać sie w czerwcu do USA, a konkretniej do NYC, bo mam tam rodzine i mógłbym u nihc mieszkać,

tak sie zastanawialem ze W&T było by dla mnie najlepsze ale sam nie jestem pewien, a moze powinienem ubiegać sie o wize turystyczną ;]

Jak chcesz popracowac to jedz na worka,bo na turystycznej nie mozna pracowac. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mozna pracowac ale nielegalnie ;]

Mozna krasc, tez nielegalnie :roll:

(Chomik, nie wsciekaj sie, prosze... :oops:)

czy moze powinienem poprosić rodzine z usa o zaproszenie to zwiększylo by moje szanse ?

Nie, zaproszenie ani nie zwiekszy, ani nie zmniejszy Twoich szans i jest zupelnie bezuzyteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

róznie bywa nie ma reguły zasadniczo ludzie często ludzie zmieniają głównego pracodawce ,tylko szybko wyrob SSN puzniej free way do what u want

Tylko uwazajcie na sevis!

Mingan pozniej piszemy przez "o" z kreska

postam się zapamiętać jak pisze się później;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staraj sie o wize J1,to ulatwi ci zycie.Jak masz SS jest duzo prosciej cokolwiek zalatwic!To WAZNE!!!Pracowac mozna jak i gdzie chcesz!Nie ma takiego slowa pracowac nielegalnie!Uwiez!Jestem na turystycznej,wg I94 niewaznej i kontrola z Labor Department nie miala do mnie zastrzezen bo podadki itp sa odprowadzane.Smieszne co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach