Skocz do zawartości

Paczka/Kurier z Polski do USA - jaką firmę kurierską wybrać?


nate

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Nie chcę narobić sobie bałaganu i też szukać na oślep odpowiedzi, wiec zwracam się do Was, pewnie bardziej doświadczonych. Otóż sprzedałem bluzę poprzez platformę Grailed, kupujący okazał się być z USA. Bluza jest warta $310 i tu zaczyna się problem. Nie bardzo wiem jak to ugryźć, jest to moja pierwsza wysyłka do USA tak więc chce uniknąć wszelakich problemów. 

Jaką firmę kurierską wybrać najlepiej do wysyłki paczki? Poczta polska na pewno odpada, nie ufam i chce żeby paczka dotarła jak najszybciej do kupującego. Zawartość to jedynie bluza tak jak wyżej wspomniałem, waga ok 1,5kg, paczka malutka 24x24x16cm. 

Zwracam się z ogromną prośbą o jakiekolwiek rady, gdyż jestem totalnie zielony w tym temacie i nie chce stracić bluzy jak i pieniędzy.

Z gory dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. tracking tutaj gra główną rolę, bo pieniądze za sprzedaż otrzymam dopiero po dostarczeniu przesyłki a nie jest to mała kwota, jest to również przedmiot bardzo limitowany i kolekcjonerski stad moje obawy. 

 

Edytowane przez nate
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, nate said:

ps. tracking tutaj gra główną rolę, bo pieniądze za sprzedaż otrzymam dopiero po dostarczeniu przesyłki a nie jest to mała kwota, jest to również przedmiot bardzo limitowany i kolekcjonerski stad moje obawy. 

 

Jestes pewna ze to nie jest jakis scam? Ja bym osobiscie odradzala wysylania czegokolwiek bez dostania najpierw kasy.... 

Jaka masz gwarancje ze ktos ci potem zaplaci jak dostanie paczke? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach