Jump to content

Jak długo czekaliście na paszport po rozmowie?


Recommended Posts

Mam pytanko, jak długo czekaliście na paszport po rozmowie w Krakowie, moja żona była w zeszły piątek a tu DHL-a jak nie było tak nie ma, zaczynam się denerwować, Niby na stronie DHL można sprawdzić gdzie jest przesyłka, lecz po wpisaniu nr. zlecenia wyskakuje że nieprawidłowy numer. Mam jeszcze jedno pytanie, nie wiecie co stało się z forum na ewiza???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 21
  • Created
  • Last Reply
Mam pytanko, jak długo czekaliście na paszport po rozmowie w Krakowie, moja żona była w zeszły piątek a tu DHL-a jak nie było tak nie ma, zaczynam się denerwować, Niby na stronie DHL można sprawdzić gdzie jest przesyłka, lecz po wpisaniu nr. zlecenia wyskakuje że nieprawidłowy numer. Mam jeszcze jedno pytanie, nie wiecie co stało się z forum na ewiza???

Na paszport czeka sie około 5 dni roboczych.

Wiec paszport może dostaniesz pod koniec tego tygodnia, a jak nie to w przyszłym. :(

A co do Ewiza, może ktoś nie ma czasu naprawić błedu przez ktory wysypało się forum. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Wtorek, na Ciebie zawsze można liczyć. :(

Prosze. :(

Powiem Ci że bez forum to troszke sie nudze,bo nie mam gdzie spamować.

Na zapytanie co z forum itd, nie dostałem jak narazie żadnej odpowiedzi. :roll:

Mam nadzieje że niedługo bedzie działało.

Pozdro Lepki. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Meg i KB kiedy byliście na rozmowie, w grudniu tego roku?? Na stronie ambasady pisze że obecnie na paszport z wizą czeka się 2 dni robocze, a tu dzwoniłem dzisiaj do DHL i kobieta mi powiedziała że jeszcze nie została przesyłka nadana, czuję że coś jest już nie tak!!!

Link to comment
Share on other sites

Meg i KB kiedy byliście na rozmowie, w grudniu tego roku?? Na stronie ambasady pisze że obecnie na paszport z wizą czeka się 2 dni robocze, a tu dzwoniłem dzisiaj do DHL i kobieta mi powiedziała że jeszcze nie została przesyłka nadana, czuję że coś jest już nie tak!!!

2 dni, a nie 5 ? ja widze że 5. :roll:

Nie ma co sie denerwować, poczekaj i sprawa sie wyjasni.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...