Jump to content

DV 2026 - kiedy rusza + pytania odnośnie wypełniania eDV

Recommended Posts

DV-2026 Program: The online registration period for the DV-2026 Program begins on Wednesday, October 2, 2024, at 12:00 noon, Eastern Daylight Time (EDT) (GMT-4) (18:00 w Polsce) and concludes on Tuesday, November 5, 2024, at 12:00 noon, Eastern Standard Time (EST) (GMT-5).  Submission of more than one entry for a person during the registration period will disqualify all entries for that person.  [1]

Wątki z lat ubiegłych:

[1] https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/immigrate/diversity-visa-program-entry/diversity-visa-instructions.html

[2] Instrukcja: https://travel.state.gov/content/dam/visas/Diversity-Visa/DV-Instructions-Translations/DV-2026-Instructions-Translations/DV 2026 Plain Language Instructions and FAQs.pdf

Edited by Xarthisius
  • Like 1
  • Upvote 3

Mam pytanie, jestem w trakcie uczenia się w liceum dla dorosłych, zostały mi dwa lata. Poprzednio byłem w szkole branżowej (zawodówce :/) przez 3 lata. Również przez te 3 lata teoretycznie pracowałem w zawodzie. Czy do loterii wizowej te trzy lata praktyk będą się liczyć jako doświadczenie w zawodzie? Teoretycznie miałem normalną umowę o pracę itd..

2 hours ago, TheIndjana said:

Mam pytanie, jestem w trakcie uczenia się w liceum dla dorosłych, zostały mi dwa lata. Poprzednio byłem w szkole branżowej (zawodówce :/) przez 3 lata. Również przez te 3 lata teoretycznie pracowałem w zawodzie. Czy do loterii wizowej te trzy lata praktyk będą się liczyć jako doświadczenie w zawodzie? Teoretycznie miałem normalną umowę o pracę itd..

Nie kazdy zawod sie kwalifikuje. Sprawdz w bazie O*NET ( https://www.onetonline.org/ ) jak go klasyfikuja.