harper12 Napisano 9 Lutego 2006 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2006 Witam! niedlugo mam zamiar jechac do ambasady,starac sie po jednorazowa wize turystyczna do Kanady, aby odwiedzic moja rodzinke. Powiedzcie prosze jakie dokumenty dokladnie musze miec ze soba.Zaproszenie juz mam:) Jestem studentem juz ostatniego roku, a pozatym tez pracuje,wiec napewno wroce zpowrotem!!Pomozcie jakie dokumenty dokladnie mam miec?ze szkoly co dokladnie?z WKU?/niewiem :?: .POMÓZCIE:) :idea: ,zeby pozniej sie nie wrocic bez niczego:(bo do Warszawy mam kawal drogi:/ :cry: No i czy mam jechac tam w ciemno czy trzeba sie jakos umowic na konkretny dzien?jak to jest? Prosze o pomoc i z góry wielkie dzieki:))) POZDRAWIAM:)))
sly6 Napisano 9 Lutego 2006 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2006 jesli jestes studentem to indeks i legitymacje musisz miec co do pracy to zalezy na ile bedziesz miec wystawione zaswiadczenie o urlopie z pracy(miej na tyle na ile masz zaproszenie),a masz konto bankowe bo jesli masz to bierzesz zaswiadczenie z banku,zadnych z WKU kwitow nie trzeba brac , nie musisz sie umawiac na rozmowe ,wpuszczaja ludzi od 8:15 do 11:00 (trzeba byc kolo 7-7:30 rano )oprucz srody.musisz juz miec wypelniony wniosek wizowy i tego samego dnia odbierasz paszport z wiza,oplate za wize wnosisz na terenie Ambasady . wniosek wizowy: http://www.canada.pl/Forms/PolAppV.asp powodzenia
harper12 Napisano 9 Lutego 2006 Autor Zgłoś Napisano 9 Lutego 2006 dzieki za info a jakies zaswiadczenie ze szkoly tez trzeba miec ze studiuje? i jakies z pracy?czy tylko o urlopie?prosze o pomoc.dzieki:) I czy ten wniosek moze byc recznie wypelniony?czy na kompie trzeba go wypelnic i wydrukowac? A i jeszcze jedno?Nie orientujecie sie ilu teraz jest tak mniejwiecej dziennie chetnych?czy duzo ludzi teraz stoi przed ambasada?zamierzam tak w przyszlym tygodniu sie wybrac