Skocz do zawartości

Help me

Groch

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie!

Jestem nowy na forum i możliwe, ze temat bedzie sie dublował ale prosz modów o nie kasowanie go.

Miałem leciec do USA do pracy ale mój pracodawca mnie wyrolował i teraz mam pytanie. Czy jest jeszcze sens na zgłaszanie się do biur work&travel i szukanie czegoś? Czy możecie mi coś polecić? Jestem studentem i jestem zdecydowany na wyjazd w maju. Sesja poczeka.

Pomóżcie.

ps. Nie boje sie cięzkiej pracy, lece sam i jestem zdecydowany nawet na Alaske.

Pozdrawiam.

Napisano

To nie biuro, sam sobie załatwiłem prace. Tylko niestety tak wyszło.

A teraz pytanie, jakie biuro polecacie na wyjazd i gdzie jechać?

Napisano
A teraz pytanie, jakie biuro polecacie na wyjazd i gdzie jechać?

Na te pytania nie da sie jednoznacznie odpiedziec...

Kazdy ma inne doswiaczenia, kazdemu sie co innego podoba.

Jeden mial pozytywne, a drugi negatywne doswiadczenia z danym biurem.

Dlatego tez radze poczytac forum i wypowiedzi ludzi na temat roznych biur i miejsc.

Mozesz tu tez bezposrednio znalezc oferty wielu biur (zakladka organizatorzy) jak tez zapoznac sie z opiniami uczestnikow programow (polecam opcje Opinie i Kontakty)

Mysle ze po przeczytaniu opinii uczestnikow bedziesz mial obraz czego chcesz.

Pozdrawiam Bozka

Napisano

Mam jeszcze takie pytanie, czy jak pojade do konsulatu na rozmowe w sprawie wizy to powinienem mieć ze soba indeks z uczelni? Lece z WaT.

edit: Kończy mi sie paszport w pazdz 2006. Powinienem sobie wyrobić nowy? A jeśli tak to gdzie sie obecnie składa wnioski o paszport i czy musze go jakos specjalnie motywować?

edit2: Mam prawo jazdy i chciałbym je zabrać do stanów:) (chodzi oczywiście o to zebym mógł prowadzić tam pojazdy) co powinienem zrobić?

Napisano
Mam jeszcze takie pytanie' date=' czy jak pojade do konsulatu na rozmowe w sprawie wizy to powinienem mieć ze soba indeks z uczelni? Lece z WaT.[/quote']