Skocz do zawartości

Help me


Groch

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Jestem nowy na forum i możliwe, ze temat bedzie sie dublował ale prosz modów o nie kasowanie go.

Miałem leciec do USA do pracy ale mój pracodawca mnie wyrolował i teraz mam pytanie. Czy jest jeszcze sens na zgłaszanie się do biur work&travel i szukanie czegoś? Czy możecie mi coś polecić? Jestem studentem i jestem zdecydowany na wyjazd w maju. Sesja poczeka.

Pomóżcie.

ps. Nie boje sie cięzkiej pracy, lece sam i jestem zdecydowany nawet na Alaske.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanie, jakie biuro polecacie na wyjazd i gdzie jechać?

Na te pytania nie da sie jednoznacznie odpiedziec...

Kazdy ma inne doswiaczenia, kazdemu sie co innego podoba.

Jeden mial pozytywne, a drugi negatywne doswiadczenia z danym biurem.

Dlatego tez radze poczytac forum i wypowiedzi ludzi na temat roznych biur i miejsc.

Mozesz tu tez bezposrednio znalezc oferty wielu biur (zakladka organizatorzy) jak tez zapoznac sie z opiniami uczestnikow programow (polecam opcje Opinie i Kontakty)

Mysle ze po przeczytaniu opinii uczestnikow bedziesz mial obraz czego chcesz.

Pozdrawiam Bozka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanie, czy jak pojade do konsulatu na rozmowe w sprawie wizy to powinienem mieć ze soba indeks z uczelni? Lece z WaT.

edit: Kończy mi sie paszport w pazdz 2006. Powinienem sobie wyrobić nowy? A jeśli tak to gdzie sie obecnie składa wnioski o paszport i czy musze go jakos specjalnie motywować?

edit2: Mam prawo jazdy i chciałbym je zabrać do stanów:) (chodzi oczywiście o to zebym mógł prowadzić tam pojazdy) co powinienem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie pytanie' date=' czy jak pojade do konsulatu na rozmowe w sprawie wizy to powinienem mieć ze soba indeks z uczelni? Lece z WaT.[/quote']

Musisz miec ze soba indeks podczas rozmowy. Na 99% konsul zechce go zobaczyc.