Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jak to jest z tym zaproszeniem? jest konieczne czy nie?

moja sytuacja wygląda następująco

jestem uczniem 2 klasy lo, mam skończone 18 lat i chcę ubiegać się o wizę turystyczną, nie mam żadnej rodziny tylko znajomych ale nie mam zaproszenia

jako miejsce pobytu mogę podać adres znajomych

jak oceniacie moje szans? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź

mam jeszcze jedno pytanie

przy wypełnianiu ds-156 trzeba podać adres osoby u której się zatrzymam

Czy te osoby są jakoś sprawdzane? Moge zatrzymać się u znajomych, ale oni są w stanach nielegalnie. Czy to może być powód nie otrzymania wizy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, spotkałem sie na tym forum z wieloma opiniami, iż zaproszenia w niczym nie pomagaja a także nie przeszkadzają...

Mam odmienne zdanie. Ubiegałem się o wizę już 2 razy i w obu przypadkach ją dostałem (w tym tyg. na 10 lat). Moja dziewczyna ubiegała się dotychczas raz i też od razu dostała (na 3 lata). Za każdym razem miałem zaproszenie od brata, moja dziewczyna od "kuzyna". Za każdym razem zaproszenie chcieli widzieć i za każdym razem pytali co mój brat robi w Stanach (i to dokładnie).

Według mnie ZAPROSZENIE POMAGA. A co za tym idzie osoby bez zaproszenia mają mniejsze szanse niż te, ktore takowym zaproszeniem dysponują (przypominam, iż osoba zapraszająca zobowiązuje się do utrzymania nas na terytorium USA!!).

Piszecie, iż osoba bez zaproszenia ma takie same szanse jak ta z zaproszeniem. Skąd ta opinia? Zrobiliście badania? Logicznie rzecz biorąc Z ZAPROSZENIEM SZANSE NA DOSTANIE WIZY (turystycznej) SĄ WIĘKSZE.

- nie łam się jednak jak nie masz zaproszenia :) Szczerze życzę powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulujemy...

Pytanie bylo jednak "czy jest konieczne?", a odpowiedz brzmi: nie. Czy jest potrzebne lub czy pomaga - to juz inna sprawa...