Jump to content

jak to jest na prawde z wiekiem a kupnem/wyporzyczeniem fury


maciekrep

Recommended Posts

dzisiaj podpisalem sobie umowe z pracodawca z st louis i sie bardzo ciesze i wszyscy razem ze mną prawda?eekheheheh Bravo

w kazdym raize, chce na miejscu kupic fure albo wyporzyczyc, mam polskie prawko to nowe, male plastikowe od 2 lat a w tą srode odbieram miedzynarodowe prawko...

problem jest w tym ze nie wiem czy bede mogl kupic auto bo mam 20 lat... roznie slyszalem co do tego wieku.. wypoiwedzcie sie na ten tamat!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

jesli chodzi o wypozyczenie to zalezy do firmy, bo niektore sobie zastrzegaja, ze trzeba miec 21 lat. Inne z kolei nie patrza na wiek i nie biora go pod uwage!

Prawo jazdy - polskie, to ewentualnosc w tym sensie, ze jak sie nie ma innego to warto pokazac. jakkolwiek USA to panstwo prawa, to Policja bardzo liberalnie podchodzi do studentow z zagranicy, lub w ogole do kierowcow, np bez prawa jazdy - co mnie zdumilo!

Spokojnie kupisz gablote i to za male pieniadze. 500$ i masz fure... nie bedzie to Maybach ani Bentley, ale jezdzic mozna! najwyzej po wakacjach na zlom i jeszcze sie czesc zwroci!

Natomiast warto i to bardzo wyrobic sobie ichniejsze prawo jazdy!

Link to comment
Share on other sites

nie rob sobie wstydu z miedzynarodowym prawo jazdy. ja zawsze jezdzilem na zwyklym polskim i nie bylo problemow.

kumpel 3 lata podczas kontroli drogowej pokazal te miedzynarodowe prawko to policjant smial sie z tego przez 5 minut :)

Link to comment
Share on other sites

W stanie N.C. musisz mieć dodatkowe zaświadczenie z urzedu komunikacji zeby ubezpieczyc samochod. W ciagu 30 dni musisz zdac egzamin na prawo jazdy ( teoretycznie i zgodnie z przepisami) Mimo wszystko zachecam bo koszt to zadem 20$ a egzamin banalnie latwy. Nie warto wypożyczac samochodu ok 100 $ dziennie taka przyjemnosc kosztuje. Lepiej wydac troche wiecej ok 600 - 1000 za samochod ale nie ma zasady. Ja trzeci raz wracam w to samo miejsce i moj Chev z 1990 roku juz na mnie czeka. Warto czesto wymieniac olej co 3000, 5000 mil. Oleje w stanach sa niskiej jakosci, a moze to mit w kazdym razie wszuyscy amerykanie ktorych znam czesto wymieniaja olej. Przy zakupie samochodu lepiej kupic brzydszy samochod, troche podrapany, lekko stukniety, kombi a powod jest prosty: ładny samochod jest wyeksploatowany do granic mozliwosci i dla tego jest taki tani. Brzydkiego samochodu nie warto naprawiac dla tego cena jest atrakcyjna. Jezeli masz 20 lat i krotko prawko to ubezpieczenie moze cie wyniesc nawet 1000 $. Zalezy od stanu ja majac 2,5 roku prawko placilem 560 $ za pol roku. A jezeli jedziesz do duzego miasta to zastanow sie czy samochod jest ci potrzebny, jezeli tak rozejrzyj sie za wspolnikami do samochodu. Jednak warto zastanowic sie z kim sie skladasz bo widzialem wiele chorych sytuacji zwiazanych ze wspolmnym samochodem. Wlasnie z tego powodu mam swoj samochod na miejscu i mam wszystkich wspolnikow gdzies :twisted:

Link to comment
Share on other sites

A jak wyglada ubezpieczanie samochodu w innych stanach? Moze jest jakas strona z info na ten temat....

i czy w wielu stanach wymagaja amerykanskiego prawka bo slyszalem, ze w wielu miejscach mozna miec jedynie miedzynarodowe albo i polskie wystarczy.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.







×
×
  • Create New...