Jump to content

BRAK NUMERU-CO ROBIC?


JRM

Recommended Posts

czesc wszystkim

mam takie pytanie. w poniedzialek dzwonilem do ambasady i powiedzieli mi, ze rozmowe w sprawie GC mam 20 kwietnia. teraz bylem na stronie ambasady i na liscie z terminami inteview nie znalazlem swojego numeru wrw !!! co robic ? czy zapomnieli go dodac? czy ktos z was mial taki przypadek ? moze zadzwonic jescze raz do ambasady i sie na 100% dopytac. acha jeszcze nie dostalem od nich zadnego listu poczta.

pls. help co robic? dlaczego nie mam mojego numeru?

pozdrawiam

JRM

Link to comment
Share on other sites

czesc,

nie wiem za bardzo co masz robic. list idzie kilka dni wiec pewnie lada dzien dostaniesz.

ja jeszcze nie mam terminu ale zastanawiam sie czy powinam jednak zadzownic do ambasady, moze tez juz cos beda wiedziec. jesli mozesz podaj nr tel. pod ktory dzwoniles

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

czesc

jak najbardziej zadzwon. ja tak z glupia zadzwonilam i powiedzieli mi ze juz mam termin wyznaczony na wtedy i wtedy. ale na stronie ambasady nie znalazlem swojego numeru wrw. nie wiem czy to normalne cz moze zaponieli. ok nr.telefonu to 22-625-1042

pozdrawiam

JRM

Link to comment
Share on other sites

Co do strony i interview umieszczanych w pdfie. Wlasnie chyba sa aktualizowane, bo jak probuje tam wejsc to wyskakuje info file not found, takze warto tam zagladac, lada dzien powinien sie pojawic uptade na miesiac kwiecien, bo z tego co pamietam byly tam same marcowe interview poukladane.

Link to comment
Share on other sites

czesc basienka

dzis dzwonilem do ambasady. i sprawa wyglada tak NVC przetransferowalo moje doc 22 marca do ambasady. ambasada dostala je w ten sam dzien . (wysylaja to droga elektroniczna) 31 marca wyznaczyli mi juz rozmowe(i wyslali doc.) na koniec kwietnia. wiec to b.b. szybko.

basienka czy dzwonilas do ambasady?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...