Jump to content

Co przywiesc?


Adamus

Recommended Posts

PrzywieŹć opłaca się np. śliczną Meksykankę albo piersiastą Murzynkę, ale nie wiem, czy własnie o to Ci chodzi... 8)

A tak poza tym to: markowe ciuchy, sprzęt elektroniczny (ale nie wszystko, laptopy sa o wiele tańsze, kamery i aparaty cyfrowe niektóre również, ale np. na odtwarzaczach mp3 za dużo nie zarobisz; ), markowe perfumy...

Link to comment
Share on other sites

Markowe Markowe........ bo to Polska wlasnie..... Ciuchy fakt sa tansze jesli porownac ceny i przystawic to do zarobkow.... to napewno warto przywiezc do pl... elektronika... czasem ceny sa porownywalne, ale w wiekszosci przypdkow nizsze.... ale to tym pisza wszscy i nie wiem po co wogoole taki temat co waro przywiezc... bo moze warto przywiezc winyle bo jest ich duzy woboor ?? a moze przywiezc papierosy bo sa tez w niektorych miejscach tansze nawet niz w polsce.... a moze jeszcze lepiej rower, albo moze lpeiej posciel albo plyty kompaktowe ?? wydaje m sie ze pytanie co warto przywiezc jest mocno ogoolnikowe i trudno na nie odpowiedziec ale czy warto przywiezc elektronike... to juz jest temat do dyskusji....

Link to comment
Share on other sites

A znasz jakies nie markowe perfumy ?? no ale ciuchy to tylko markowe i najlepiej w sklepach producentow.... porostu uwazam ze nie liczy sie marka a jakosc i wyglad tego produktu... co do eprfum ja np bardzo lubie adidas moves... i wcale nie pieje z dumy jak mam cos co kosztowalo 10 razy tyle niz moje ulubione adidas moves.... a moja dziewczyna.... zona moja raczej nie nazeka.... a moze nie chce sie przsyznac ?? nie wiem zapytam dzisiaj...

Wiesz ja nie neguje tego ze ktos lubi cos tam dobrego bo to normalne... ale nie lubie tego podjescia ze w usa to te markowe ciuchy takie tnaie i wogoole bo to nie prawda jak chcesz prawdziwe markowe ciuchy a nie te z marshalls to idz do prawdziwych sklepow producentow i zobaczysz ile kosztuja bo te z tanich sklepow chociaz wygladaja na calkiem autentyczne bardzo czesto nie sa.....

Link to comment
Share on other sites

Pytanie było "co opłaca się przywieźć z USA?", więc odpowiedziałem. Jeśli chcesz coś dodać na ten temat, to proszę... Na dezodorantach adidasa to on raczej nie zarobi, jeśli ma taki zamiar. A i w Polsce kupi za podobną cenę...

Link to comment
Share on other sites

No dlatego ci pisze ze malo precyzyjny ten temat do dyskusje ok: moze zarobic na arbuzach bo sa tanie, na kukurydzy, moze zarobic na laptopach, moze zarobic na ciuchach, moze zarobic na pascie do zebow, moze zarobic na dlugopisach ktore sa tu bardzo tanie i zapalniczkach z 99c store, monroe ja mam wrazenie ze zebys mogl to bys wygonil wszystkich z forum i sam decydowal co kto moze powiedziec i pierwsze prawo monroe ma zawsze racje.... a wiesz jaka jest twoja racja ?? buntownik zza monitora.... ja tylko mowie ze malo precyzyjny temat... zeby zapytal czy oplaca sie elektronike przywiezc, czy oplaca sie ciuchy... a tutaj jest CO SIE OPLACA... wiec ja mowie nie wiem co w zasadzie masz na mysli mowiac co sie oplaca bo jest wiele kategorii branzowych z ktorych rzeczy sa tansze niz w europie... a druga sprawa monroe... dezodoranty adidasa a perfumy adidasa.... naprawde za bardzo sie unosisz i masz cisnienia pusc baka bo ci nere wyrwie ziomek....

Link to comment
Share on other sites

bo ja po prostu uważam, że rozpisywanie się na temat jakichś marek i opłacalności nie ma sensu, bo po pierwsze jadąc do stanów trzeba tych marek się nauczyć od nowa w 90% procentach, po drugie każdy ma inne gusta i to zarówno gatunkowe jak i cenowe, dla jednego buty za 30$ bedą drogie dla innego za 70$, po trzecie nie wiadomo na co nas będzie stać, wszystko to składa się na to co, gdzie i ile będziemy kupować

jedyne w co moim zdaniem warto zainwestować w ciemno to drogie perfumy(o które się posprzeczaliście) typu hugo boss, izabella rossellini itp. nigdy w Polsce takich nie kupowałem i nikt z moich znajomych nie kupował, może pare razy w perfumerii oglądałem/wąchałem, a okazało się, że może nie w ilościach hurtowych ale moge sobie na nie pozwolić i sprawić komuś fajny prezent, okazały się strzałem w 10 i w tym roku dostałem już konkretne zamówienie

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...