papet Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 Jestem na drugim roku politechniki ale los tak chciał że nie mam żadnego semestru ukończonego więc nie mam żadnej pieczątki w indeksie i nie mam wszystkich wpisów w indeksie:(. Moge mieć problemy z dostaniem wizy, czy to może mnie to zdyskwalifikować do dostania wizy??
tissaya Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 nie bedziesz miał żadnych problemów a tym bardziej nie zdyskwalifikuje CIe to do otrzymania wizy. w tym roku jedną na dziesięc osob pytaja o okazanie indeksu:-) pozdrawiam.
jok Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 jak ja byłem u konsula to nie widziałem nikogo kto by pokazywał index...
monroe Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 jak ja byłem u konsula to nie widziałem nikogo kto by pokazywał index... hehe, ja pokazywałem. Ciekawe, że facet oglądał bardzo dokładnie mój indeks... Zrobiło mi sie ciepło, jak zobaczył, że coś nie gra - otóż 2 lata temu byłem jeszcze na licencjackich studiach, jednak bojąc się, że nie dostanę wizy, nie przyznałem się, że są to studia 3-letnie (nie miałem tego napisane ani w indeksie ani mnie akurat o to nie pytali). Dlatego w tym roku gdy "konsul" zobaczył mój indeks z uzupełniających i wpis w komputerze sprzed 2 lat, poprosił, abym wytłumaczył mu tę sytuację, bo jej nie rozumie... Jakoś się udało
Bartuś Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 Mi osobiście konsul do indexu lub legitymacji nie zaglądał. Więc równie dobrze mogłem mieć tam same oceny niedostateczne Pozdr.
Jemko Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 mi zagladal na strone gdzie sa wpisy na kolejne semestry,ale o nic nie pytal (moze dlatego ze mialem wszystko po kolei powpisywane bez powtorek itd)
janisz Posted May 7, 2006 Report Posted May 7, 2006 Ja mam index z samymi wpisami warunkowymi w dodatku powtarzam rok i nie miałem decyzji o przydzieleniu na aktualny semestr no i konsul poprosił o mój indeks ale nic nie skapował i powiedział że ok