Skocz do zawartości

Do Uczestników YTP


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie w związku z podpisywaniem przez Was umów w biurach. A mianowicie: Czy podczas zawierania umowy zostaliście poinformowani o możliwości kupienia biletu lotniczego w własnym zakresie?? My niestety NIE i zastanawia mnie/nas fakt czy było to zrobione umyślnie i jakie są wasze doświadczenia.

PS: a tak w ogóle to jak układa się wasza dotychczasowa współpraca z w/w biurem. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie (Toruń) zapytano czy chce kupować sam czy oni mi to mają załatwiać, jako że piewrszy raz jade na WaT to raczej bylem za tym zeby oni to za mnie zrobili, a jak zapowiadali ceny 2400-2600 to stwierdzilem ze co mi tam

w sumie jedyny (wielki) szkopul to ceny tych biletow i ogolnie programu, na reszte naprawde nie narzekam, no moze na pana Michala, po prsotu go nie lubie przez te jego przekrety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nam babeczka w biurze powiedziala ze jesli mamy czas to mozemy sobie sami poszukac ale wygodniej dla nas bedzie im to zostawic, cenowo miala byc niewielka roznica..wybralismy, ku jej "niezadowoleniu", poszukiwania na wlasna reke (I DOBRZE!!:) )..

a polecajac oferty pracy to tez nie powiedziala calej prawdy.. bo np. mowila ze nadgodzin akurat w tej ktora pokazala nam najlepsza bedziemy mogli miec duzo i ze w ogole jest fajnie, ze mieszkanie oni tez nam zalatwia, ze ceny za tydzien wyniosa gora DO 75$.. a tu sie okazuje ze praktycznie zaden pracodawca nadgodzin nie daje bo nie chce im sie placic za nas kolejnego podatku.. o mieszkaniu juz nie wspomne bo na razie to w ogole go nie ma a jak juz bedzie to tygodniowe ceny beda OD 75$ a nie DO 75$ :evil:

;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nam wspomniala, ale podkreslala, ze z biletem od nich jest lepiej i kilka razy mowila, ze nie pobieraja zadnej prowizji, ze moga nawet wystawic fakture (nie wspomniala, ze kupuja od firmy, ktora jest wlasnoscia prezesa YTP...) Moje przezycia z tym biurem sa straszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałysmy czy mozemy zerwać umowe i podpisac jeszcze raz z opcja własnego biletu. Odpowiedz "jasne, ale 1200 zł wam przepadnie !! " :evil:

A jak napisałysmy maila (bardzo zreszta obszernego o bilecie) to p.Michał odpisał

"Poniewaz nie chce, aby byla pani niezadowolona proponuje rezygnacje z

programu Work and Travel. Szkoda mojego czasu na przekonywanie pani, ze tak walsnie wyglada ten program i ze jest super zorganizowany. Pani ma swoje zdanie i choc calkowicie sie z nim nie zgadzam, szanuje go. Proponuje rezygnacje. Ten program nie jest dla wszystkich a ja nie bede pani na sile zmuszal do zrobienia czegos fajnego.

Prosze o decyzje.

Serdecznie pozdrawiam,

Michal Koltys

Odpowiedz niestety nie ma nic wspolnego z wysłanym przez nas mailem. A moze na wszystko maja jedna odpowiedz. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz niestety nie ma nic wspolnego z wysłanym przez nas mailem. A moze na wszystko maja jedna odpowiedz. :?:

Tak :)

Leca z automatu.

Ju_ulka pisala to samo w watku o biletach :)

Niedlugo ustawia automatyczna odpowiedz i kazdy, niezaleznie od tresci wyslanej przez siebie wiadomosci, otrzyma takiego maila :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde teraz pokazał profesjonalizm obsługi :x

Na poczatku tacy mili wszyscy, a teraz wychodzi szydło z worka i słoma z butów. A z drugiej strony i tak juz na nas zarobili wiec czy bedziemy zadololone czy nie to juz maja głeboko w d.pie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...