Skocz do zawartości

Do Uczestników YTP


Rekomendowane odpowiedzi

hehe a po moich mailach napisał :)

P.S. Prosze zmienic ton, bo bede zmuszony do zrezygnowania pani z tego programu. Nie jest on dla wszytkich, a mnie na wysylaniu osob nieodpowiednich nie zalezy

:evil: :evil: :evil: :evil:

ehhhhh a teraz biuro otwarte jest tylko 2 dni w tygodniu <pewnie boją sie zmasowanego ataku niezadowolonych klientów> :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhhh a teraz biuro otwarte jest tylko 2 dni w tygodniu <pewnie boją sie zmasowanego ataku niezadowolonych klientów> :)

bardziej z powodu zap**przu jaki tam maja, sami pracownicy nie wiedza co sie dzieje i za co sie zabrac, tak jak w listopadzie-lutym sie obijali to teraz nadrabiaja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.Po co maja się w biurach użerać z "niewygodnymi" (czyt. nie dającymi się oszukać" uczestnikami. Naobiecywali, więc ludzie mają teraz pretensje i pierwsze co to idą do biura w którym się zapisywali; całują klamke , a w domu pisza maila do zarzadu - co tez nic nie daje, bo dostają odp " nie podoba sie to nie jedz" :!: Ja pytałam juz gdzie mozna składać skargi i pewnie nie bedzie zaskoczeniem jak powiem, ze do zarzadu. Nie ma to jednak sensu, bo wiemy kto siedzi i odpisuje na takie maile (Mr.M)

Szkoda, że takie mają podejście do swoich klientów.Żenada :!: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Też pisałem kilku krotnie do YTP :evil: no ale po kilku e-mailach udało mi sie obnizyc cene biletu o ok 400-500 zł. to już coś.

Ale po powrocie mam zamiar im sie dobrać do tyłka... bo nawet cena biletu proponowana przez przewoźnika nie zgadza sie z ta co zapłaciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...