damiankulig Napisano 28 Maja 2006 Zgłoś Napisano 28 Maja 2006 Witam Mam pytanie dotyczące ponownego startowania o wizę turystyczna. Jestem studentem II roku studiów dziennych lat 22 w zeszłym roku dostałem promesie wizowa na rok czasu ale niestety nie miałem okazji jej wykorzystać. Strasznie bym chciał w tym roku wyjechać na ok. 2 miesiące do USA w terminie 20 sierpień. Ale niestety moja promesa kończy się 20 lipca a ja na studiach mam ćwiczenia terenowe i praktyki których nie mogę zawalić. Moje pytanie jest taki czy mogę startować o wizę przed upływem terminu starej promesy czy musze czekać a mi się skończy? Jakie mam szanse przy kolejnym startowaniu o wizę biorąc pod uwagę że nie wykorzystałem starej? Kolejny pytanie. W paszporcie posiadam kilka wiz i pieczątek innych krajów czy to jest pomocne czy wręcz przeciwnie może mi zaszkodzić. Posiadam Wizy i pieczątki z Rosji, Białorusi, Chin, Laosu oraz wpisy z Egiptu i Tunezji. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc Pozdrawiam