kamila Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 jestem studentka i chce starac sie o wize ale nie chce jechac przez work&travel lub innych posrednikow,sama zorganizuje sobie prace,mieszkane itd;) wiec czy dadza mi wize na okres wakacji bo nie chce na dluzej???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chomik Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 jestem studentka i chce starac sie o wize ale nie chce jechac przez work&travel lub innych posrednikow,sama zorganizuje sobie prace,mieszkane itd;) wiec czy dadza mi wize na okres wakacji bo nie chce na dluzej???? Nie dadza, bo musisz dostac DS-a, a to tylko przez wyznaczone organizacje, ktore najpewniej odesla Cie do polskiego biura... Ewentualnie mozesz probowac starac sie o turystyczna, ale to inna bajka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamila Posted November 19, 2004 Author Report Share Posted November 19, 2004 wielkie dzieki za odpowiedz!!!! ok formularz ten pozwoi mi legalnie pracowac:)ale moze wiesz jak najlatwiej go zdobyc i ile kosztuje??? bo moja syt. tak wyglada ze mam znajomego w Chicago i moglby mi zalatwic prace tylko musze miec ta wize i pozwolenie;)!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...