Skocz do zawartości

Nie za późno?? Mój pierwszy wyjazd...


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o work&travel, w tym roku zdecydowalam się pojechac. Wczoraj wysłałam formularz do dwóch biur organizujących takie wyjazdy - do Almaturu i go2usa na opcje full-go2usa(Hawaje), na razie jeszcze nei zdecydowłam z którego skorzystam. Czy nie za późno to zrobiłam?? bo juz końcówka lutego, a wiem ze niektórzy już w ubiegłym roku mieli pozałatwiane. Pozatym w jakiej formie mi to przyjdzie, - mailem czy pocztą normlaną?? Z górki thx za odpowiedz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, nikt z moich znajomych nie chce sie wybrac, bo albo kasy nie mają, albo po prostu im sie nie chce... le mam nadzieje, ze jezlei juz sie zdecyduję, to poznam kogoś kto tez bedzie sie wybierał w to samo miejsce... Wiem, ze samej moze byc cieżko, ale lubie wyzwania ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałam sama pierwszy raz w zeszłym roku na worka, i jadę w tym ponownie......

NIe martw się - uważam ze nie ma się czym przejmować...

Poznasz na miejscu super ludzi i bedzie ok....

Dodam ze jest to niesamowite wyzwanie jechać samemu - ale naporawdę wart, mozesz się sama zaskoczyć....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Podobnie jak Cassie82 wybieram się w tym roku samotnie na Hawaje a konkretnie do Honolulu. Obawy są ale też lubie wyzwania. Mam nadzieję że uda nam się zebrać na miejscu fajną grupkę i jak najlepiej spędzić czas w tym bajecznym miejscu. Jeśli ktoś wybiera się w tym roku podobnie jak ja do honolulu i poszukuje bratniej duszy, ewentualnych info o pracy, hostelach, przelotach to jestem otwarty na wszelkie posty. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach