taps13 Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Witam.Czy ktos pracowal w USA jako kasjer? Jaka to praca, czy ciezka, czy mozna robic sobie przerwy, czy amerykanie nie narzekaja, ile trwa szkolenie itp. Tak na marginesie do jade do pracy w supermarkecie ACME Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duszek Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabrielangel Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 jedyne co Ci moge powiedziec, to to, ze na 99% bedziesz stal a nie siedzial jak w polskuch supermarketach. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mingan Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 pracowałem na kasie trochę tyle ,że w sklepie z pamiątkami ciuchami i w porównaniu do floora to czas szybko leci jak dużo jest klientów jak pustki to nuda ale nie martw się znajda ci coś do roboty zawsze D: Link to comment Share on other sites More sharing options...
agatenka Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Hej, ja pracowałam na w&t w supermarkecie jako kasjerka i nie chce Cię straszyć ale była to najgorsza praca jaką miałam. Szkolenie u mnie trwało 2 dni. Wytrzymałam tam tak długo tylko dlatego ze dość nieźle płacili. Plusy: - Szybko mija czas, - Możesz podszkolić swój język ponieważ zazwyczaj każdy Cię zagaduje na różne tematy. Minusy: - Przerwy zazwyczaj liczone masz co do minuty, ponieważ klienci już czekają, - Nawet o pójście do łazienki zawsze musisz się prosić i niekiedy jest z tym duży problem bo zazwyczaj są kolejki do kasy ( to oczywiście zależy od miejsca i sklepu) - na 90% będziesz stała przez cały czas, bardzo często trzeba też pakować wszystkie zakupy do siatek i wkładać je do wózków klientów - jeżeli są jakieś błędy w cenach czy promocjach zazwyczaj klienci zwalają winę i złość na Ciebie a nie na „system” - minie troszkę czasu zanim nauczysz się kodów ( zazwyczaj na owoce i warzywa musisz znać je na pamięć) a niestety większość klientów tego nie rozumie i irytują się strasznie gdy muszą czekać gdy ty nie możesz czegoś znaleźć. Itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taps13 Posted May 2, 2007 Author Report Share Posted May 2, 2007 Dzięki za info, dzieki nim przy wejściu na stanowisko unikne niespodzianek. No i mam nadzieję, że szkolenie u mnie nie będzie trwało 3 minuty ale ciut dłużej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.