Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentem 3 roku PW. Mam pytanie: mój rodzony brat przebywa nielegalnie na terenie Stanów. Jaka jest szansa na otrzymanie przeze mnie wizy? Czy jest sens próbowaa z programem Work&Travel, ale nie ukrywam, ?e gdybym nie dosta3 wizy, to troche szkoda mi zainwestowanych pieniedzy :( Czy jest sens w moim przypadku startowaa o wize turystyczną i czy stosowne bedzie niewpisanie brata w formularze? I czy to prawda ?e okres studiów jest najlepszym na otrzymanie wizy turystycznej?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tamtym roku jak bylam w ambasadzie rozmawialam z dziewczyna ktora chciala wyjechac z programu camp america i jej sytuacja byla podobna tzn jej siostra byla nielegalnym emigrantem w USA i wizy nie otrzymala....ale zawsze warto sprobowac. Odradzam wize turystyczna wieksze szanse weg3ug mnie na J-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem studentem 3 roku PW. Mam pytanie: mój rodzony brat przebywa nielegalnie na terenie Stanów. Jaka jest szansa na otrzymanie przeze mnie wizy? Czy jest sens próbowaa z programem Work&Travel, ale nie ukrywam, ?e gdybym nie dosta3 wizy, to troche szkoda mi zainwestowanych pieniedzy :( Czy jest sens w moim przypadku startowaa o wize turystyczną i czy stosowne bedzie niewpisanie brata w formularze?  I czy to prawda ?e okres studiów jest najlepszym na otrzymanie wizy turystycznej?!

Szansa... Nie lubie jej okreslac. :x

W Twoim przypadku o wiele lepszym rozwiazaniem bedzie wyjazd na W&T. Jednoczesnie musialbys miec faktycznie w glowie niemala mozliwosc odrzucenia Twej aplikacji wizowej, ale... kto nie ryzykuje, ten nie ma.

Jesli nie zalezy Ci az tak bardzo na wyjezdzie, to probuj o turystyczna - sam dobrze wiesz, ze to mniejszy wydatek... :)

Co moge dodac? Przewinelo sie przez rozne fora sporo osob w takiej jak Twoja sytuacja i... wielu, o ile nie wiekszosc z nich, wyjechala z tego programu.