Skocz do zawartości

Ile czasu trwają formalności?


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy w temacie wyjazdów i mam kilka pytan.

Ile czasu trwa za3atwianie wszystkich formalności związanych z wyjazdem?

Chcialbym wyjechaa troche popracowaa, w tym semestrze biore dziekanke i kiedy mam szanse na wyjazd?

Dodam, ?e mam kuzynke w Stanach, która na początku lat '90 wyjecha3a do Stanów i ma obywatelstwo, me?a i dwoje dzieci, czyli jest tam na sta3e. Czy mam szanse na jakiś szybki wyjazd na zaproszenie jej? Albo jakby mi za3atwi3a prace?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakich formalności?

umawiasz sie na wizyte w ambasadzie i jeśli dostaniesz wize ( odbiór nastepnego dnia) to kupujesz bilet i lecisz. Je?li kuzynka ma obywatelstwo to niech przyśle Ci zaproszenie. Mo?e to pomóc przy ubieganiu sie o wize ale nie musi. Je?eli jesteś studentem to ubiegaj sie o wize studencką. Chyba 3atwiej ją dostaa. Poszperaj na tym forum, jest tu mnóstwo informacji na ten temat. Ja zanim pojecha3em po wize przeczyta3em chyba wszystkie posty zamieszczone tutaj. I BARDZO mi to pomog3o. Przy okazji SERDECZNIE DZIEKUJE wszystkim forumowiczom za informacje bez których tej [beeep]ej wizy pewnie bym nie dosta3.

Trzymajta sie ludzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile czasu trwa za3atwianie wszystkich formalności związanych z wyjazdem? i kiedy mam szanse na wyjazd?

Trwa to niedlugo... To Ty musisz zdecydowac kiedy chcesz jechac. :D

w tym semestrze biore dziekanke

Odpada zatem wyjazd na studencki, wakacyjny, program Work&Travel, dzieki ktoremu bylbys niemal pewny otrzymania wizy. Inna sprawa, ze pewnie nie zamierzales i tak wydawac tyle pieniedzy, ile ow program kosztuje. 8)

Czy mam szanse na jakiś szybki wyjazd na zaproszenie jej? Albo jakby mi za3atwi3a prace?