Skocz do zawartości

Jakie mam szanse ?


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM WAS SERDECZNIE

MOZECIE SIE WYPOWIEDZIEC NA TEMAT MOICH SZANS O UZYSKANIE WIZY DO USA

BEDE SIE STARAL DO WIZE TURYSTYCZNA ( JADE TAM NA SLUB ZNAJOMEJ KTORA MI PRZYSLALA ZAPROSZENIA ORAZ DLA 2 OSOB JESZCZE Z MOJEJ RODZINY )

JESTEM INFORMATYKIEM I MAM ZATRUDNIENIE W 4 FIRMACH -- CZY BEDZIE TO MIALO ZNACZENIE -- ??

ZOSTAWIAM W POLSCE ZONE I 2 DZIECI -- JAK ICH PRZEKONAC ZE NIE JADE TAM DO PRACY ??

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM WAS SERDECZNIE

MOZECIE SIE WYPOWIEDZIEC NA TEMAT MOICH SZANS O UZYSKANIE WIZY DO USA

BEDE SIE STARAL DO WIZE TURYSTYCZNA ( JADE TAM NA SLUB ZNAJOMEJ KTORA MI PRZYSLALA ZAPROSZENIA ORAZ DLA 2 OSOB JESZCZE Z MOJEJ RODZINY )

JESTEM INFORMATYKIEM I MAM ZATRUDNIENIE W 4 FIRMACH -- CZY BEDZIE TO MIALO ZNACZENIE -- ??

ZOSTAWIAM W POLSCE ZONE I 2 DZIECI -- JAK ICH PRZEKONAC ZE NIE JADE TAM DO PRACY ??

POZDRAWIAM

Witaj ROBIK,

Ocena szans to wrozenie z fusow, wiec moge Ci jedynie zyczyc "powodzenia"...

- Zaproszenie nie zaszkodzi, ale nie jest zadnym niebywalym atutem...

- Zatrudnienie: tez nie jest obowiazkowe, ale powiedzmy, ze to podstawa, aby w ogole miec po co udac sie na Piekna :D

- Jak ich przekonac? Mow prawde, badz pewny siebie, pokaz swoje pragnienie uczestnictwa w slubie znajomej, wygladaj przekonywajaco, w razie czego udowodnij, ze Cie na ten wyjazd stac, ale nie przesadzaj...

Glowa do gory, poczytaj tutaj na Forum wypowiedzi osob, ktore juz byly - z pozytywnym skutkiem - w Ambasadzie... :smt028

I pochwal sie, gdy juz ja dostaniesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie

Bylem po wize w piatek 11.02.2004 - i dostalem na 10 lat

Ale trema mnie dopadla. Nawet zapomnialem ile lat maja moje dzieci ale ogolnie bylo spoko - Spytano mnie czym sie zajmuje ( jestem informatykiem ) i nic wiecej -- nawet nie chcial zaswiadczen zadnych.

Pozdrawiam wszystkich