koala Napisano 13 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Października 2007 Witam. W tegoroczne wakacje byłam w USA z Camp Ameryki. Chciałabym w przyszłym roku pojechać znów do Stanów i pracować na tym campie na którym pracowałam teraz, ale problem polega na tym, że właśnie skończyłam studia i nie jestem studentką!!!! Wyczytałam na stronie konsulatu o wizie typu H-2b, ale oczywiście informacji jak to się załatwia nie znalazłam i kto się może o nią ubiegać itp. Czy może ktoś mi doradzić, czy załatwia się to na własną rękę, czy są jakieś biura i jak to wygląda jak ma się kogoś kto chce Cię zatrudnić- masz pewnego pracodawcę ( czy taka osoba też musi wypełniać jakieś papierki- jak tak to jakie) i kiedy trzeba składać podania o tą wizę i ile to kosztuje?? Jak widać totalnie się w tym temacie nie orientuje:)) jak wiecie gdzie znajdę wyczerpujące informacje na ten temat napiszcie mi proszę!!!! dzięki:):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUGAZI Napisano 13 Października 2007 Zgłoś Udostępnij Napisano 13 Października 2007 To sie zalatwia tak samo jak wize J1, zapytaj w biurze przez ktore jechalas na kampa, czy mozesz pojechac w przyszlym roku na H2B. Jezeli nie oni to bez problemow powinnas znalezc inne ktore ma w ofercie H2B. Mysle, ze sporo informacji znajdziesz po wrzuceniu w wyszukiwarke hasla H2B (prawy gorny rog 'Szukaj', potem 'opcje zaawansowane') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...