cpi Napisano 19 Października 2007 Zgłoś Napisano 19 Października 2007 czy ktos podrozowal po stanach jezdzac wylacznie autobusami? nie jestem kierowca, wiec wynajem samochodu odpada, a chcialbym troche pojezdzic po usa pozwiedzac. zostaje wiec transport publiczny. greyhound oferuje cos takiego jak wielodniowe bilety na wszystkie trasy (przy czym mozna na tym bilecie jezdzic rowniez autobusami niektorych innych operatorow). 7 dni wydaje mi sie troche za malo na zwiedzenie usa w ten sposob, wiec mysle o bilecie 15-dniowym, a moze nawet i 30-dniowym. taka miesieczna podroz po wielkim obcym kraju, najprawdopodobniej samemu (jakos nie wydaje mi sie bym dal rade kogos namowic na taki objazd), wydaje mi sie rownie pociagajaca co przerazajaca no i tu moje glowne pytanie - czy ktos praktykowal cos takiego? czy da sie przezyc te kilka tygodni w autobusach? bo wstepny plan jest taki, by podrozowac glownie noca i spac w autobusie. najbardziej mnie zastanawia gdzie mozna skorzystac z prysznica raz na jakis czas, nie narazajac sie na koszty wynajmu hoteli? prosze o jakies rady i podpowiedzi, zwlaszcza od osob, ktore takie podroze odbywaly. p.s. czy sa takie wielodniowe bilety rowniez na pociagi?
sly6 Napisano 19 Października 2007 Zgłoś Napisano 19 Października 2007 Pewnie ze sa na pociagi takie bilety,zobacz na tej stronie: http://www.amtrak.com/servlet/ContentServe...Amtrak/HomePage