knodr Posted December 2, 2007 Report Posted December 2, 2007 witam mam pytanko co zrobic.. gdzie sie udac .. w poszukiwania jakiegos mieszkania w usa.. gdzie mozna by dostac takie info . Gdzie mozna by sie udać
gabrielangel Posted December 2, 2007 Report Posted December 2, 2007 kupic lokalna gazete albo www.craigslist.com jak jestes w jakims wiekszym miescie.
t0d Posted December 2, 2007 Report Posted December 2, 2007 albo www.bazarynka.com gdy jesteś w NY (są też z innych miast/stanów - ale nie aż tyle)
sirrocky Posted December 4, 2007 Report Posted December 4, 2007 Nie mam doświadczenia z dużych miast, ale wiem że w małych miasteczkach najlepiej udać się na spacer. Popytać w sklepach, restauracjach, popukać do drzwi. W małych miasteczkach wszyscy się znają i wiedzą jak ktoś wynajmuje pokoje. W moim miasteczku - które okazało się kurortem turystycznym - pokoje wynajmowali co najmniej w co drugim domu. Z początku mieszkałem u takiej miłej pani, ale potem mój pracodawca w ramach podwyżki zaoferował mi pokój u siebie za darmo :-)
agatenka Posted December 4, 2007 Report Posted December 4, 2007 Możesz iśc także do agencji np. Coldwell Banker Prudential Century 21 itd.
bigguy Posted December 4, 2007 Report Posted December 4, 2007 agencje typu Coldwell banker i century 21 i inne tego typu to mu raczej nie pomoga to sa firmy brokerskie a zeby ci cos wynajeli to beda sprawdzac twoja historie kredytowa a koles co przyjezdza z polski to raczej zadnej historii kredytowej nie ma zreszta tak jak i dochodow