Skocz do zawartości

Craglist

MII

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Jestem w Stanach od tygodnia i zaczęłam szukać mieszkania przez stronę craglist . Jednak mam pewien problem za każdym razem jak piszę maila w celu skontaktowania się z kimś lub np dodatkowych informacji na temat mieszkania dostaje identyczną odpowiedź. Dokładnie taką jak poniżej.

Z historią kredytową nie ma problemu bo ma ją mój mąż tyle że myślę że to jest jakaś podpucha, jak na takiego maila reagować ?

Czy miał ktoś podobną sytuację ?

Jak można się skontaktować z ludźmi którzy wystawiają mieszkania na craglist ? A ta odpowiedź przychodzi zawsze z innego adresu mailowego niż wysyłam pytanie.

Hello,

I hope things are good. Here's some good news: the apartment's still available! We thought we had the place rented to a couple we showed it to today, but now it seems that they changed their mind, so we need to lease it as soon as possible. You were the second one to respond regarding it.

I am sure you will want to do a personal showing of the place, but my husband doesn't want me to advertise the address as a measure of safety. Last time we did that without verifying people, it was broken into and vandalized. We don't want that to happen again! You will be responsible for cable, internet, and phone, if you decide to have these services. Just to confirm, we DO allow pets at this property. The rental term is one year, but can be switched into a 6-month term if preferred. We just ask that you give us fair notice if you are moving out.

If you would like to set up an appointment, go to the link below and request a copy of your free credit score. We recommend this site because all of our tenants used it and never had any problems. Just fill out the form and indicate that you want the score. What is in the report isn't important to us, it's more of a formality to have it on file, to make sure there are no previous property related issues. You can get your free credit score at CLICK HERE

Keep in mind that we are only interested in the page about the rental history. That's all we need to see at the showing. We typically waive the security deposit with a rating of 560+.

Give me a heads up when you have an updated version of your credit history. Then I'll schedule you for a walk through. I look forward to showing you the place!

z góry dziękuję za wszelkie informacje

oststnio bylo glosno o oszustach z craigslist i innych stron , ktorzy wystawiali nie swoje mieszkania do wynajmu i prosili zeby im wyslac check deposit.......wiec szczerze odradzam , jesli sie nie spotkacie osobiscie i nie obejrzycie przyszlego rentu na wlasne oczy :)

Witam :)

Poszukaj w Polskich gazetach meszkan na wynajem

http://polishinfo.us/listing-category/mieszkania-do-wynajecia-apartments-for-rent/

http://www.monitorpl.com/classifieds/2210.qb

zgadzam sie z poprzednikami ze to scam !!

o mozna jeszcze zadzwonic do real estate ( tak agent od mieszkan ) i on za darmo ci poszuka mieszkania ( placi wlasciciel mieszkania)

lub jakiekolwiek agencje do sprzedazy domu :rolleyes:

zadzwon do tej kobiety

ona jest polka real estate Grace Palikowski moze pomoze ci w poszukaniu mieszkania

powiedz jej jaki miej wiecej chcesz dom , gdzie , i ile max mozesz placic na miesiac

jak nie odbierze nagraj jej sie 630 675 5656

pozdrawiam Kaska

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...