Skocz do zawartości

srk

Użytkownik
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    2

srk last won the day on 21 Wrzesień

srk had the most liked content!

Reputacja

28

O srk

  • Tytuł
    Aktywny użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. srk

    Dokumenty wymagane do konsulatu

    wszystko jest na forum, kiepsko szukales. Poza tym liste dokumentow dostajesz w linku z 2nl, ktory dostales jakis czas temu na e mail. Swoją drogą, fajnie jakby cytowany post był podpięty, ale to juz w gestii modów.
  2. srk

    Loteria wizowa DV 2020

    Pytalem hipotetycznie bo takie pytanie zadala mi na fejsie osoba, ktora nie zalapala sie w tym roku na finalny cut off, a skumplowalismy sie dzieki temu forum i loterii wlasnie:) DV GC moga wnioskowac Ci co nie sa rezydentami, a wlasciwie to jaki jest moj status?wciaz nie rezydent. skoro wlepka jest i po interview, ale ja JESZCZE w USA nie bylem, nie przekroczylem granicy i GC nie mam. Na chlopski rozum, wnioskowalem, ze skoro rezydentem jeszcze nie jestem to wnioskowac moge.
  3. srk

    DV-2020 Zdjęcie

    spokojnie wysylaj zgloszenie i nie przejmuj sie
  4. srk

    Loteria wizowa DV 2020

    Czysto hipotetycznie, bo takie pytanie mi zadano na fejsie. Jestem po rozmowie w ambasadzie - zatwierdzone, termin na wlot do usa do konca stycznia 2019. Mam juz wlepke z data waznosci. Czy mimo to, moge wziac ponownie udzial w loterii? Zielonej karty jeszcze fizycznie nie mam i nie oplacilem tych 220usd.
  5. srk

    Charlotte - Polska, darmowy bilet lotniczy

    No i andyopole zaorał temat. Nic wiecej dodawać nie trzeba.
  6. srk

    Charlotte - Polska, darmowy bilet lotniczy

    Twoj post brzmi tak nonsensownie, ze az traci jakims imbecylizmem , serio, bez obrazy. Po kolei: 1. Kumpel daje Ci dwa szczeniaki za free, ale trzeba je przewiezc do Polski. 2. Ty nie masz paszportu i szukasz kto Ci je przywiezie. Dwa miechy to za malo czasu wg Ciebei by dostac wize i paszport "D 3. Bilety w jedna strone czesto kosztuja tyle samo, lub nawet drozej, niz w 2 strony do i z usa. 4. Oby nikt nie byl tak naiwny nie dal sie skusic na tego typu "prezenty". Odsiadka moze byc mniej urocza niz darmowe bilety, a przemyt narkotykow w zoladkach zwierzat jest na porządku dziennym.
  7. srk

    Loteria wizowa problem

    nie. jak Ci sie poszczesci, to skorygujesz w ds260 i wytlumaczysz na interview.
  8. srk

    Loteria wizowa DV 2020

    1. Aplikacja za free + badanie ok 550 zł/os(zalezy gdzie i ile szczepien, moze byc wiecej) + 1245 rozmowa / osobe (330usd) + 830 zł za zielona karte/osobe (220usd) + zdjecia, akty urodzenia, niekaralnosc itd. ok 150 zł/os = 2775 zł na osobe. A jeszcze nie wylecialas do USA:) 2. Pula calowita. Mozna skladac tego samego dnia. Absolutnie nie ma to zadnego znaczenia. 3. TO JEST LOTERIA. Bez znaczenia jakie IP i jakie miasto. Statystycznie oczywiscie wiecej bedzie wylosowanych z Warszawy, niz z Pcimia ale to dlatego, ze tam jest wiecej zgloszen. 4. Nie. Ale nie sam Trump. Ogolnie idzie ku temu by loterie zamknac, takie sa przynajmniej plany.
  9. srk

    Brooklyn - bezpieczeństwo

    https://maps.nyc.gov/crime/ posprawdzaj sobie na mapce - statystki przestepczosci.
  10. srk

    10 letni zakaz

    jesli chodzi o jezyk rozmowy to moze byc j. polski. kazdy konsul na interview w ambasadzie potrafi sie nim poslugiwac
  11. srk

    Brooklyn - bezpieczeństwo

    Rozwaz wyjazd do New Jersey, stamtad macie do penn station na manhatanie jakies 25-30 minut. Fajny widok na sam manhattan no i taniej niz w NY. Tez za pierwszym razem w NY wyladowalem na brooklynie, bylo hmmmm ciekawie:) Wieczorami nie wychodzilbym akurat tam gdzie bylem (flatbush). Brooklyn to olbrzymi konglomerat prawie 3 mln mieszkancow. Wygoogluj okolice i poczytaj, poza tym opinie na bookingu widze maja dobre nt. tego hotelu.
  12. srk

    10 letni zakaz

    o wize turystyczna z wiadomych wzgledow bedzie bardzo trudno. szanse niskie. loteria oczywiscie mozliwa, startuj a jak trafisz juz 1 na 200 szans to pomyslisz co dalej, bo nie znamy twojej historii, ale jesli bylo to tylko przesiedzenie, bez zadnych wyskokow odnotowanych w rejestrach typu jakies przestepstwa, klamstwa przed urzednikiem etc, to na interview mozesz sie wytlumaczyc i GC otrzymac. Ale tez nie znaczy to, ze bedzie to banalna sprawa.
  13. Otóż nie do końca. Ogólnie temat rzeka i cały system common low i instytucja ławy przysięgłych ma swoje plusy i minusy, ale amerykański ustawodawca przewidział możliwość uchylenia wyroku ławy przez sędziego, kiedy ten uzna, że wyrok został wydany bez wystarczających dowodów lub procedura była bezprawna. Wyjątkiem jest uniewinnienie w procesie karnym - tego sędzia zawodowy zmienić nie może. To jest olbrzymi paradoks, który omawiany jest w każdej szkole prawniczej. Ława przysięgła wyda wyrok uniewinniający nawet jak są jasne dowody winy ale już wtedy sędzia nic nie zmieni. To takie ignorowanie prawa (nullification). Poczytaj sobie bo system common low przechodził takie kryzysy. Nasz system oparty na recepcji prawa rzymskiego czyli system kontynentalny także ma wiele absurdów, jest to po prostu inna filozofia i teoria prawa. Ani lepsza, ani gorsza. Inna.
  14. Wyslij ds260, z racji tego, ze Twoj numer juz byl current i to spodziewaj sie zaproszenia na styczen/luty.
  15. Jaki masz nr? Czekasz az w visa bulletin twoj numer zrobi sie current - visa bulletin pojawiaja sie do 15 dnia kazdego miesiaca https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html. Wtedy w ciagu 14 dni dostaniesz na e mail 2nl, czyli formalne zaproszenie na rozmowe. Na stronie www sprawdzisz takze liste wymaganych dokumentow.
×