Skocz do zawartości

Rozmowa Z Konsulem? Odmowa Wizy?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wpadłem na jakieś forum poruszające temat wiz, i troche sie wystraszyłem, bo większość z tamtejszych forumowiczów nie dostała wizy. Fakt faktem nie było tam nic związanego z W&T tylko w większości z normalnymi ludźmi jadącymi np do rodziny, czy na wakacje. Chciałbym zweryfikować kilka kwestii, ale najpierw przedstawie swoją sytuację.

- Jadę na W&T (z biurem BTC) po raz pierwszy w życiu,

- nigdy ja ani nikt z mojej rodziny nie był w USA,

- nie mam rodziny w USA, ani żadnych znajomych,

- moi rodzice żyją, dobrze zarabiają (bo co dziwne o to też podobno pytali),

- pierwszy raz będe starał się o wizę,

- studiuję dziennie (2 rok) i oczywiście zamierzam wrócić :),

- nigdy nie byłem karany, nie mam większych problemów z językiem angielskim,

I teraz pytania:

- pani z BTC powiedziała że rozmowa będzie po angielsku, a na tamtym forum było napisane że rozmawiano po Polsku, ale zdarzało się że np Ci którzy wcześniej byli w USA rozmawiali po angielsku. Jak jest w rzeczywistości.

- czy ktoś z Was, będąc w podobnej sytuacji jak ja, spotkał się z odmową wizy,

- jaka jest szansa że nie dostanę wizy, od czego to może zależeć.

Nie chce tu nikogo denerwować, problem jest raczej poważny ;) i proszę o pomoc, porady, wskazówki, żebym nie musiał sie (być może niepotrzebnie) denerwować.

Pozdrawiam

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Uwazam ze nie masz sie co martwic. 99,9% osob jadacych na w&t dostaje wize. Rozmowa jest po angielsku, trwa 1-2 min - dostaje sie kilka pytan(gdzie jedziesz , co bedziesz robic, co studiujesz,itp). Nie ma sie czego bac. Cala wizyta w konsulacie przypomina wizyte w banku. Bierzesz numerek i czekasz na swoja kolej.

Zeby nie dostac wizy to podejrzewam ze trzeba byc karanym lub palnac ze jedziesz do stanow zeby sie wysadzic w NY i ogolnie nienawidzisz USA.

Tak wiec glowa do gory:))

Odnośnik do komentarza