Skocz do zawartości

Czy Skoro Odmówiono Mi Wizy Turystycznej Dostane J1?prosze O Odpowiedz Kto Sie Orintuje?


Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie czy przeszkoda w uzyskaniu wizy j1 sa wczesniejsze odmowy wizy turystycznej?Moze zaczne od początku a wiec w licu 2005 roku bylam w stanach na wizie turystycznej przez 4 miesiace.ponownie starałam sie o wize w marcu 2007 nie dostalam pozniej w lipcu 2007 odmowa i teraz chce jechac z programu camp america w czerwcu 2008 i czy moga mi odmowic?tzn moga zawsze ale czy wogole mam jakiejolwiek szanse na dostanie wizy j1?jestem studentka.Mam juz placement:) prosze o odp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sly, mysle ze spelnienie wymogow programu nie ma chyba tutaj nic do rzeczy, bo jeszcze nie slyszalem zeby ktos nie spelnil:) mysle ze problem jest w tym dlaczego 2 razy odmowili Ci przyznania wizy?? widocznie jakis powod musial byc. moze ktos z rodziny wtedy byl na turystycznej z Toba i mu sie przez przypadek na dluzej zostalo?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie chodzi o to ze ne mam nikogo z rodziny tam nielegalnie i ja rowniez wrocilam o czasie i wogole wszystko wydawalo mi sie ze jest ok a tu bach..odmowa nie wiem co jest z nimi..Bardzo Dziekuje wam za odpowiedzi:) i jak ktos byl w podobnej sytuacji to prosze niech sie wypowie tez na ten temat.Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odmowa wizy B1/B2 nie ma wplywu na J1 - z jednym wyjatkiem, jesli nie dostalismy wizy B1/B2 bo skłamalismy, posłużyliśmy sie sfałszowanymi dokumentami itp itd. wtedy moze byc problem, a mowie moze bo to tak naprawde zalezy wiele od nas

a tak zeby Cie juz uspokoic dodam ze dostalem J1 pol roku po odmowie turystycznej

PS. szkoda ze nie zapytalas sie dlaczego dostalas odmowe, ja uczulam swoich znajomych, zeby pytali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach