Skocz do zawartości

Wiza Bez Agencji?


Rekomendowane odpowiedzi

hej.

pewnie juz byla cala masa takich tematow ale nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi.

pewna rodzina z usa jest zainteresoana abym do nich przyjechala na wakacje jako au pair. Rodzina znalazla mnie przez internet, pisali cos o visa waiver program gdzie moge na 90 dni jechac do usa ale w Polsce chyba ten program nie obowiazuje. W takim razie jaka inna wize powinnam wybrac i jak to zalatwic? dodam ze nie jestem studentka tylko jestem w szkole sredniej i mam 18 lat.

z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko ze ta rodzina sie nie dowiedziala tego ze taki wyjazd(waiver program) bez wizy to jest na podroz turystyczna a nie jako aupair a moze Oni tak wlasnie zatrudniali osoby ale wtedy robili to nielegalnie...

Musisz posiadac wize aby tam byc legalnie a ta wiza to J-1 :

http://polish.poland.usembassy.gov/visas/n...isitors.html#ap

ps Polska moze kiedys bedzie w tym programie waiver ale wtedy taki wjazd nie bedzie nikogo uprawnial do pracy legalnie bo to jest na wjazd turystyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za odpowiedź.

a aby starać si o wizę J-1 to ja i rodzina musimy być zgłoszeni do jakiejś agencji, tak? to chyba drogo wychodzi dla ten rodziny biorac pod uwage ze jechalabym tylko na 3 miesiace, a tam trzeba cos płacic za ten program.

a jakas inna wiza? np turystyczna czy cos takiego? bo w sumie i tak prawie nic tam nie zarobie, po prostu chcialabym zwiedzic NYC i przy okazji popilnowac im dzieciaczka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no turystyczna to chyba by bylo najlepsze rozwiazanie ale czy musze miec wtedy jakies wyciagi z konta itp? bo stan mojego konta wynosi 300zł xD i czy jakos to zalatwiac ze ta rodzina to moi znajomi i zalatwiac od nich zaproszenie czy cos takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach