Skocz do zawartości

Czy Jest Sens Starać Się Ponownie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam mały dylemat i może Wy rozwiejecie moje wątpliwości. Na początku wyjaśnię moją sytuację. W 2005 i 2006 roku bylem na W&T. Wróciłem w terminie i wszystko było ok.

Rok temu razem z moją narzeczoną postanowiliśmy postarać się o wizę turystyczną (dodam że ona była ze mną dwukrotnie na W&T). Pojechaliśmy do Krakowa i niespodzianka. Ona dostała wizę a ja nie. Było to dla mnie dość dziwne bo ona skończyła studia a ja byłem jeszcze studentem. Nie poszliśmy razem do okienka żeby nie dać im powodów do odmowy. Chcieliśmy najnormalniej wyjechać na wakacje. Ona na wniosku wpisała swoją chrzestną jako osobę u której sie zatrzyma. Po tym incydencie odwołałem się od decyzji no i oczywiście nic to nie dało. Podczas drugiej wizyty usłyszałem dosłownie to samo "niestety nie przekonał mnie Pan".

Teraz przejdę do sedna. Moje studia przedłużyły sie jeszcze o rok więc nadal jestem studentem (tylko magisterka do napisania). Mam stałą pracę. Chcę wyjechać na wakacje na 2 tygodnie do USA. Nie mam tam żadnej rodziny i teraz nie wiem jak do sprawy podejść. Czy mam starać się sam czy może powinienem podejść do okienka razem z moją narzeczoną (ona też będzie się starać ponownie o wizę, bo tamta jest już nieważna). Po ubiegłorocznym incydencie zastanawiam się czy w ogóle jest sens starać sie o tą wizę bo moja sytuacja zbytnio sie nie zmieniła. Czy widzicie w mojej sytuacji coś nie tak?? Jestem "czysty jak łza" a mimo to nie kwalifikuję się. Jeśli macie jakieś propozycje bądź uwagi to piszcie. :-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach