DominikH Napisano 16 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2008 Witam Mam mały problem przy wypełnianiu formularza DS 156 - mianowicie nie wiem co wpisać w pole nr 20 ponieważ studiuję dziennie i jestem na 5 roku (ostatnim), a oprócz tego pracuję na 1/2 etatu (umowa na czas nieokreślony)... nie wiem zabardzo co wpisać bo obu rzeczy chyba nie można?? Czy ktoś ma/miał podobną sytuację, bądź wie z doświadczenia co wpisać? Pozdrawiam Dominik P.S. czy to ma jakieś znaczenie czy wniosek wypełniam DUŻYMI czy małymi literami?? (wszystko wypełniłem dużymi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 16 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2008 Wpisz ze sie uczysz i pracujesz i wrazie pytan dodatkowych wtedy powiesz gdzie pracujesz i czym sie zajmujesz. mozesz duzymi wypelniac literami,pamietaj aby nie uzywac polskich znakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikH Napisano 16 Kwietnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2008 ok, thx za odpowieź czyli w polu adres wpisać tylko adres uczelni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 16 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2008 Wpisz uczelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rademedes Napisano 16 Kwietnia 2008 Zgłoś Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2008 i numer telefonu do dziekanatu nie zaszkodzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aiki Napisano 15 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Napisano 15 Maja 2008 W jakim jezyku powinien byc wypelniony ten wniosek? Sam mam wize juz 5 lat ale nie pamietam a teraz skladamy o wize dla mojej dziewczyny, czy jak jest pytanie w jakim celu to mam odpowiedziec na nie po angielsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...