Skocz do zawartości

Wiza A Skreślenie Z Listy Studentów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

w roku 2006 i 2007 przebywałem juz na terenie USA biorąc udział w programie w&t .. a tym roku również ubiegam się o wize J-1 . ale .... pojawil się pewien problem ... mianowicie zostałem skreślony z listy studentów ..co wiąże się z tym że mam nieważną legitymacje studencką, niezaliczony semestr, i zaświadczenia z uczelni o tym że jestem studentem ...

Zostal mi jeden egzamin do zdania jestem na 3 roku

i Tutaj moje pytanie ... 12 maja mam spotkanie w konsulacie w krakowie ..... jest szansa ze nie dostane wizy ;> ...

pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do konsulatu jak wiesz musisz wziasc ze soba legitke i indeks, takie sa wymogi, z tymze np. w moim przypadku o legitke nigdy mnie nie pytali, a o indeks raz w 2006r. Wtedy moja kolezanka, ktora leciala ze mna nie miala żadnego wpisu z egzaminow, a tylko chyba jedna zal za cwiczenia (na moich studiach jest sesja ciągła wiec teoretycznie wszystkie egz mozna zdac wszystkie dopiero w czerwcu), no i pani konsul przyczepiła sie do braku tych wpisow, do tego doszła jeszcze słaba znajomość ang mojej kolezanki, ale jakos sie wybronila (tzn zawołali kogos kto mowil po pol) i wize dostała.

Legitke jak napisałeś masz nieważna, a masz jeszcze indeks, czy musiałeś zwrócic na uczelnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indeks mam jak najbardziej ;) ...

w indeksie mam część wpisów :) ... angielski znam dobrze ( jak każdy kto już w usa był :( ) ...

tak kombinuje żeby konsulowi powiedzieć ze ten egzamin dopiero będe mial w grudniu albo przy następnej sesji egzaminacyjnej ... i wtedy będę to mógł nadrobić ... bo innego pomyslu narazie nie mam na ten problem ..

do tej pory ani razu mi indeksu ani legitymacji nie sprawdzano w konsulacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie i nic nie mow, ze egzamin mozesz miec w grudniu :)