asiulaa Napisano 20 Maja 2008 Zgłoś Napisano 20 Maja 2008 hejka! leci ktos może -air france- z warszawy do san Francisco 17 czerwca o 7.05 , dodam tylko ze mam 45 min. na przesiadke w Paryżu i z tego co czytałam na forum tymi liniami taki czas na przesiadke to standardzik-niestety . Jak chcecie sie podzielic swoimi cennymi doswiadczeniami z tym lotniskiem i macie jakies wazne spostrzezenie które warto wziąść pod uwage przy tak krótkim czasie przesiadki na tym lotnisku to ja bardzo chętnie poczytam i przyznam szczerze że kusi mnie zmiana lotu na berlin-nowy jork-salt lake city -reno liniami delta. Jednym słowem mam dylemat a do jutra musze zapłacic za bilet ;(
Iwona24 Napisano 20 Maja 2008 Zgłoś Napisano 20 Maja 2008 hej, ja lece 11 czerwca do LA przez Paryz i rwniez mam 45 min na przesiadke, ale nie martw sie,podobno terminale sie obok siebie i zdarzymy:))
SantaCruz Napisano 20 Maja 2008 Zgłoś Napisano 20 Maja 2008 kiedys lecialem na tej trasie i nie dosc ze bylo rownie malo czasu na przesiadke to wylot z warszawy byl opozniony, no ale na lotnisku w paryzu szybko przeprowadzono pasazerow przesiadajacych sie na ten lot i samolot z paryza tez odlecial z parominutowym opoznieniem. Niestety bagaze juz nie zdazyly i w san francisco zostalem bez bagazu,po paru dniach mi go przywiezli (3-4) a dodatkowo jak zgubia bagaz mozna wydac chyba do 120 dolarow na artykuly pierwszej potrzeby (ciuchy, kosmetyki etc) a potem oni to zwracaja. Pisze to, gdyz majac zaledwie 45 minut na przesiadke musisz sie liczyc z tym liczyc
asiulaa Napisano 20 Maja 2008 Autor Zgłoś Napisano 20 Maja 2008 a co jeśli ja tak docelowo to śmigam do Reno 300km od san francisco? czy w razie czego tez dostarczą mi bagaże pod wskazany adres? wcześniej gdzies na forum wyczytałam że za opóźnienie lotu muszą wypłacic jakies odszkodowanie- jak to wygląda w praktyce i gdzie sie to w zasadzie zgłasza? bo raczej słabo w to ufam że sami sie zgłoszą zrekompensatą
sly6 Napisano 20 Maja 2008 Zgłoś Napisano 20 Maja 2008 Na kazdym lotnisku masz takie biuro w ktorym zglaszasz zaginiecie bagazu lub tez ze Ci np zniszczyli ten bagaz .. co do AF to moja znajoma kilka razy leciala tymi liniami i nigdy nie miala problemow chociaz ten czas to faktycznie jest maly.
asiulaa Napisano 28 Maja 2008 Autor Zgłoś Napisano 28 Maja 2008 dzięki a wasze odp. no oki. a w razie opóźnienia wylotu też musza wypłacic jakies odszkodowanie, albo kiedy spóźni sie pierwszy lot do paryża i przez to nie zdaże na ta przesiadke do SFO, to czy wtedy muszą wypłacić odszkodowanie i jeszcze zagwarantowac dalsza podróż innym samolotem a nawet innymi liniami, czy jak już zapewniaja dalszy lot nawet z 8 godzinnym opóźnieniem to już wtedy nie muszą sie martwic tym odszkodowaniem ? Pisze dużo o tych odszkodowniach ale rzeczywistość jest taka że przewaznie w takich sytuacjach zaczynaja człowieka poważnie traktowac kiedy sprawa zaczyna sie rozchodzic własnie o pieniądze i to głównie typu odszkodowania, szczególnie gdy taka linia lotnicza ( biuro podróży itp.) zdaje sobie sprawe że: KLIENT MA TAKIE PRAWO I NA DODATEK DOBRZE O TYCH SWOICH PRAWACH WIE! a z drugej strony to przeciez po cos płace ponad 2500, i na pewno nie po to żeby doleciec gdzies kilka godzin później niż mam w umowie (bilet lotniczy to tez umowa) ! wiem że mam 100 pytań do, i szczerze to oczywiście nie chce żadnego opóźnienia, ale w razie czego wole wiedziec czego moge sie domagać na lotnisku w takiej sytuacji. Przyznam że zagladałam na rózne stronki i jesli chodzi o te nowe przepisy (czuje sie jak jakaś przytępawa kiedy to czytam) to jest to napisane dosc pokretnie, bo niby pisze że muszą wypłacic odszkodowanie (pow. 5 godz. opóźnienia) i zagwarantowac lot powrotny (ale ja nie zamierzam oczywiście wracać do Polski tylko chce kontynuowac podróż), z reszta dużo tam tych wyjaśnien , ale i tak nie jest jasno określone czy: 1. jeżeli samolot ma opóźnienie , a konkretnie ja nie zdaże na drugi lot bo pierwszy sie spóźni (te same linie oba loty AF) i zagwarantują mi późniejszy lot (no bo chyba muszą) to czy nadal powinni wypłacić odszkodowanie, czy w tym przypadku już nie? 2. albo gdy już na początku przed wylotem z waraszawy wiedza że nie da się zdążyc na przesiadke to jak zagwarantuja inne godziny czy nawet trase podróży to nadal ta jazda z odszkodowaniem, czy najpierw musze ich tym "straszyć" żeby w ogóle zechcieli szukac innego połączenia? 3. opóźnienie w tych przepisach odnosi się do czasu wylotu, czy do planowego czasu lądowania w miejscu docelowym podróży dz
sly6 Napisano 29 Maja 2008 Zgłoś Napisano 29 Maja 2008 asiulaa a taka strone czytalas: http://www.ulc.gov.pl/index.php?option=com...&Itemid=106 na tej stronie masz tez kontakt oraz tez druki do poczytania: http://www.uokik.gov.pl/pl/informacja_i_ed...owe/art289.html
asiulaa Napisano 29 Maja 2008 Autor Zgłoś Napisano 29 Maja 2008 dzieki. sporo tu dobrej informacji. poczytam dokładnie
asiulaa Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Napisano 18 Czerwca 2008 dolecialam bez wiekszych problemow, na lotnisku cdg juz przy samolocie czekali panowie z karteczka SAN FRANCISCO i przewiezli nas wszystkich dokladnie wszedzie gdzie trzeba bylo sie dostac( jakas kontrola paszportow, potem na kontrole bagazowa i dalej dokladnie do samego gaitu) a co do jedzenia i picia w samolocie air france to jedzenie bardzo dobre i bardzo duzo, picie i alkohol na zawolanie, obsluga bardzo mila, tyle tylko ze` samolot wylecial z Paryza z opoznieniem, ale bagaze dotarly na miejsce razem ze mna. Suma wszystkiego z linii air france i tego konkretnego lotu jestem bardzo zadowolona, mam nadzieje ze moje zdanie sie nie zmieni i zycze wszystkim takich samych wrazen. Mam nadzieje ze moja opinia bedzie pomocna jesli ktos bedzie szukal info o air france
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.