otoagatka Napisano 1 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 1 Listopada 2008 zjechac mozna na tablicach amerykanskich, na dokonanie przerobek ma sie 30 dni, jesli chodzi o ubezpieczenie to nalezy dokupic pakiet w europie ... moj znajomy jezdzil na tablicach amerykanskich az go policja w Polsce zatrzymala a trwalo to kilka miesiecy, samochod oplaca sie do Niemiec sprowadzac glownie ze wzgledu na oplaty ktore sa w Niemczech pobierane od wartosci deklarowanej a w Polsce od wartosci oznaczonej w tabelach
sly6 Napisano 1 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 1 Listopada 2008 otoagatka z tym oplatami nie jest tak do konca Jesli dasz umowe i tam bedzie np 100 dol a samochod warty jest min 5 tys dol to mozesz miec male problemy w Niemczech ,znam takie przypadki . Tak samo jest w Polsce,jesli za duzo one odbiegaja od tzw normy.
automotive Napisano 1 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 1 Listopada 2008 chłopak pyta jak uczciwie załatwic sprawe w Wy zostawiacie posty typu : można jezdzić dopóki policja nie zlapie ) prawnie musisz wykupic tablice celne i ubezpieczenie - nie słuchaj bzdur!!! co do wartości na rachunku to nie zaniżaj go zbytnio - tymbardziej ze masz auto całe, nieuszkodzone i świeże. najlepiej sciagnij zderzak, blotnik, lampe grill i wyciag poduszke kierowcy i napisz wartość 40-70% ceny rynkowej - sciagniete elementy wsadz do samochodu. jak chcesz to podaj parametry auta (marka model rocznik) to podam Ci realna cene ktorej nikt sie nie czepi w niemczech. W polsce bede atakowac na urzedzie celnym z akcyza bo teraz licza od wartosci rynkowej. jak masz auto do 2.0l (w co watpie) to bedziesz miał łatwiej i taniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.