Skocz do zawartości

Gc - Rodzina Tam, Ja Tu Studiuje.


kamilaKrk

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.

Prosze o rade.

Ogolnie styuacja wyglada tak: moj ojciec wyjechal do usa 20 lat temu, rodzice sie rozwiedli ok 10 lat temu. Moja mama zostala tu, jednak 2 lata temu z petycji jej siostry obywatelki usa dostala zielona karte. Ojciec tez ma zielona za oklo 2 lata bedzie mial obywatelstwo.

Przebywa tez tam moja siostra 27lat nieleganie od okolo 4 lat. Pytanie moje czy lepiej poczekac az ojciec bedzie obywatelem i wtedy skladac petycje o zielona karte ? czy teraz skladac poki ma zielona ? i ile to trwa w obu przypadkach... ?i ktora droga bedzie madrzejsza ?

mam 24 lata jestem studentka 2roku studiow dziennych w czerwcu staralam sie o wize w krakowie po raz drugi po 3 letniej przerwie, po raz drugi dostalam odmowe. Uzasadniono to tak iz moja siostra zostawila studia na 2 roku i tez wyjechala i do tej pory zostala i powiedzial ze tez tak zrobie. Drugi powod ze mam tam cala rodzine i prawdopodobnie tez chce wyjechac na stale.

Chce wyjechac tam teraz na swieta bozego narodzenia na 2 tygodnie, lecz minie dopiero 6 miesiecy od ostatniej rozmowy i moje pytanie brzmi jak udowodnic ze cos mnei tu trzymam co mam zmienic ? pracowac na dziennych? isc na zaoczne? i znalesc prace? co mam zrobic zeby chociaz wize dostac na 3 miesiace?

czy jest sens wogole probowac w grudniu ?

Po skonczeniu studiow chce tam wyjechac na stale.

Prosze o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz isc po wize ale czy ja dostaniesz to nikt nie wie,tez nie radze niczego na sile zmieniac w swoim zyciu bo to moze zle wypasc..

A ile teraz wpisalas w ds ze chcesz leciec?Jak widzisz nie przekonalas Ich ze na czas wrocisz bo jesli siostra miala studia i nie wrocila to sie nie dziw ze tak Cie widza Oni,pewnie maja za duzo takich studentow co niby chodza a leca i nie wracaja..

Mozesz tez pojechac przez work i travel-camp do USA ,wielu osobom takie cos sie udaje.