Skocz do zawartości

Jak Długo Mogę Zostać?

Brie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello ;-)

Wczoraj wróciłem z ambasady - Konsul poinformował mnie, że kwalifikuje się do przyznania wizy na okres 10 lat - paszport przyjdzie w ciągu 10 dni roboczych. Chciałem pojechać do siostry na okres od 19 Lutego do 28 Maja. To jest nieco ponad 3 miesiące. Moje pytanie brzmi - JAK długo jednorazowo mogę przebywać w Stanach? Czy to jest jakoś ograniczone? Że np. góra 1 miesiąc a potem muszę wracać do Polski i wtedy znowu mogę lecieć czy jak? Bo nie wiem czy rezerwować bilet na tę datę czy jakoś się wstrzymywać i zmieniać..

I druga sprawa - jestem przewlekle chory i dowiedziałem się, że konieczne może być posiadanie zaswiadczenia lekarskiego o koniecznosci zazywania lekarstw.. Nie jestem pewny czy mój lekarz potrafi coś takiego wypisać w języku angielskim ;-) Możecie mi ewentualnie pomóc i podpowiedzieć skąd wziąc wzór czegoś takiego albo pomóc coś takiego napisać proszę?

Napisano

Co do pobytu to kazdorazow o tym decyduje urzednik na lotnisku i mozesz dostac pobyt na pare tygodni a mozesz na 6 miesiecy.Jak dostaniesz np pobyt na 4-6 miesiecy i wrocisz do Polski to radze odczekac dluzszy czas zanim sie wybierzesz do USA,bo moze sie okazac ze Ci wize anuluja a wtedy z nastepna wiza moze byc juz wiekszy problem..

w ds 156 ile wpisales ze bedziesz w USA?

Co do lekarza to idz i sie spytaj .Sa tacy ze maja wykaz chorob-schorzen i Ci takie cos wystawi.

Napisano

Uhh to trochę nieciekawie.. Co jeśli wykupie bilet od lutego do tego maja? Będę musiał kupić drugi jeśli mi wystawi na 1 miesiąc czy co?

Co do tego DŁUZSZEGO czasu tzn ile? Bo chciałem wrócić do polski na czerwiec i lipiec i potem jeszcze na 1 miesiąc pojechać w okresie od sierpnia do początku września..