Skocz do zawartości

Visa J1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy orientuje się ktoś, czy jest możliwosc dostania wizy jesli studia ukonczylo sie w zeszlym roku (lipiec dokladnie)? Chciałbym wyjechać również w tym roku, ale aktualnie nie jestem studentem. Czy musiałbym rozpocząć nową szkołe aby mieć status studenta i dopiero wtedy mogę dostać wize? Wyczytałem na stronie biura W&T że trzeba chodzić minimum rok czasu do szkoly aby moc skorzystać z programu. Czy tak bardzo tego okresu trzymają sie i czy jest jakis inny sposob na dostnie visy J1?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz miec zaliczony pierwszy semestr studiow a nie rok, Czyli jak pojdziesz w lutym do szkoly i zaliczysz semestr letni to mozesz leciec. Nie musisz isc na studia, takze podyplomowe dwuletnie sa uznawane za studia.

Tylko tak mozesz na WAT jechac, ewenutalnie mozesz dostac J-1 w ramach internshipa ale to wydatek od 2500$ w gore (z tym ze pracujesz nawet rok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, jestem w tej samej sytuacji, skończyłam studia w 2008 i rozpoczełam właśnie studium od lutego, pisałam do paru biur organizujących wyjazdy i jedni odpisują mi, że to nie problem, trzeba mieć jedynie zaliczony 1 semestr- wpisy w indeksie a inne biura piszą, że nie ma takiej opcji, więc sama już nie wiem. To byłby mój 3 rok z rzędu w Usa, mam nadzieję, że to się wyjaśni bo nie wyobrażam sobie wakacji nie spędzonych w Stanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bylam w podobnej sytuacji jak wy opisujecie. zapisalam sie na studia w lutym, w maju bylam po wize i nie bylo problemow, nawet nie pytali o studia. nie mialam zaliczonego semestru, tylko pare wpisow. wszystko zalezy na jakiego konsula sie trafi :) dodam ze moje studia byly licencjackie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...