Skocz do zawartości

Slub Na Papiery


Bartekm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.Jestem na forum nowym uzytkownikiem.W USA mieszkam juz prawie 3 lata.Bardzo chce tu zostac.Od nie dawna zrozumialem,ze najlepszym sposobem bylby slub z obywatelka na papiery.Jak to zalatwic?Mam kilka opcji w glowie.Chcialbym sie doradzic co najlepsze.Pierwsze prosic o pomoc wsrod najblizszych znajomych.Drugie to zapisac sie do biura matrymonialnego lub nie wiem moze dac ogloszenia do dziennika zwiazkowego.Chociasz to chyba najgorszy wybor.Chcialem jeszcze zapytac czy jest szansa ze ktoras dziewczyna zgodzi sie na taki manewr bez pieniedzy.Albo jakie sa nadzieje zeby to jak najmniej kosztowalo lub dogadac sie w splacaniu jakos.Bardzo mi zalezy na tym temacie jestem zielony krotko mowiac w takich sprawach,dopiero od nie dawna o tym mysle.Dlatego prosze forumowiczow o jakies porady albo jak dziewczyny np reaguja na takie propozycje.Z gory dziekuje i pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

To nie jest forum miesiecznika "Jestem". Chyba nie oczekujesz porady pt.: "jak poderwac dziewczyne". Po prostu rusz tylek z domu i poszukaj zony. Sposoby sa rozne, podrywa sie "na znaczki", "na plyty", w dzisiejszych czasach podrywa sie "na bryczke" ale jak chcesz to zrobic tanio to na cud nie licz, na Rabbita chyba zadna dziewczyna nie poleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na tym forum nikt nie udzieli Ci odpowiedzi na pytanie czy jakaś dziewczyna zgodzi sie na ślub z Tobą za darmo, albo czy w biurze matrymonialnym to załatwisz. Popytaj wśród znajomych, ale wątpię, zeby udało się to załatwić bez kasy. Noo, chyba, ze zakocha sie w Tobie jakaś Amerykanka i problem z głowy :) Czaruj więc :D Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomimo tego, ze dostales odpowiedz troche zlosliwa to mimo wszystko bylo tam wiele informacji