FUGAZI Napisano 19 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Września 2009 Iles tam lat temu (chyba w polowie lat 80tych) byla dostepna w USA jugoslowianska Zastava, budowana zreszta na licencji Fiata (Fiat 127) i nazywala sie Yugo costam. Pomimo, ze miesieczna platnosc za nia to byly jakies grosze typu 20$ sprzedawala sie slabo. Watpie zeby to byla prawda, ale slyszalem plote, ze byla nawet dorzucana gratis do zakupu jakiegos wiekszego auta. kilka bilionow na koncie. Miliardow. Amerykanski bilion= polski miliard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cavscout Napisano 19 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Września 2009 Iles tam lat temu (chyba w polowie lat 80tych) byla dostepna w USA jugoslowianska Zastava, budowana zreszta na licencji Fiata (Fiat 127) i nazywala sie Yugo costam. Pomimo, ze miesieczna platnosc za nia to byly jakies grosze typu 20$ sprzedawala sie slabo. Watpie zeby to byla prawda, ale slyszalem plote, ze byla nawet dorzucana gratis do zakupu jakiegos wiekszego auta. Miliardow. Amerykanski bilion= polski miliard. Wiem, ale pisze wg lokalnych standartow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gal Napisano 19 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Września 2009 To co piszesz to mija sie z prawda. Kiedy Daimler przejmowal Chryslera, Chrysler stal na nogach i mial kilka bilionow na koncie. Daimler po prostu wykorzystal Chryslera, sciganal cala kase i praktycznie nie inwestowal w rozwoj Chryslera. A jak sie kasa skonczyla to pozbyl sie go. Chrysler byl bardzo dobry i owszem ale wydatki ma wyzsze niz plony z produkcji a produkuje (kiedys owszem wspaniale auta) charger lub challenger o jeepie ze wspomne, to swietne auta ale byly cudowne gdy za galon paliwa placilo si 19 centow natomiast dzis nie bardzo. Nie mniej ze modele sa kosztowne w utrzymaniu (wiekszosc modeli chrysler i spolka) to firma jest ciagle nierentowna. Pare razy w historii motoryzacji zdarzalo sie to chryslerowi a teraZ przy wszystkich toyotach hundaiach czy innych "czipnych" pojazdach chrysler nie ma szans przezycia wcale. Produkuje za drogo drogie w utrzymaniu auta, a jak dobrze wiesz narynku obecnym nawet mercedes jest 'jednorazowego uzytku. Po 3-4 latach oddajesz i bierzesz nowy bo zaczyna sie sypac i naprawa wpusci cie z maliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cavscout Napisano 20 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Września 2009 Ja za produktami Chryslera nie przepadam, chociaz mialem dwa wozy z tej stajni. Problem z zwiazkiem Daimlera i Chryslera bylo to ze Daimler wydoil Chryslera do cna. Praktycznie zadna kasa nie byla inwestowana w rozwoj Chryslera. Popatrz na GM i Forda. Chociaz byly w takiej sytuacji jak Chrysler te firmy zainwestowaly w rozwoj czego wynikiem sa nowe samochody ktore bija jakoscia i ekonomia konkurentow z Europy i Azji. Ale Daimler zamiast rozwijac Chryslera z kasy ktora Chrysler posiadal, pompowal to wszystko w Mercedesa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bud Light Napisano 21 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Września 2009 Fiat to Fiasko.Amerykanie mieszkajacy na przedmieściach i w malych miasteczkach potrzebują dużych pojazdów i zawsze je beda kupowac, nawet bez względu na wysokie ceny benzyny . SUV, minivan, pickup truck są nieodłączną częścią amerykańskiego stylu życia zarówno w domu jak i w biznesie. Amerykanie obniżą wydatki na inne rzeczy, ale nie będą zmieniac wielkości swoich pojazdów.Taka jest kultura. Just my humble opinion :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FUGAZI Napisano 22 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2009 Zgadza się, ale częścią tej kultury jest też 1 auto/1kierowca. Takie małe padaki kupują dla żony albo dzieciaka, jako drugie albo trzecie auto w rodzinie. W przypadku Fiata plusem może być mała znajomość marki przy jednoczesnej opini o dobrej jakości europejskich automobili. Z Europy amerykanie znają Merca, Audi, Saaba, Volvo i VW które uchodzą za dobre luksusowe auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bud Light Napisano 22 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Września 2009 Amerykanie nie maja pojecia co to jest Fiat . To jet to samo Fiasko co Yugo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.