Skocz do zawartości

Jaki Program?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem studentem agh, w lipcu lecę do znajomych do usa (NY) na max. 3 miesiące, mam wizę turystyczną. Chciałbym podjąć pracę tak na 2-3 miesiące, do tego potrzebna mi wiza pracownicza. Nie wydaje mi się żebym dostał taką wizę ot tak w ambasadzie, czy są jakieś programy pod które można by mnie podpasować? Więc: jestem studentem, mam wizę turystyczną(byłem tam już wcześniej), mam kupione bilety, chciałbym dodatkowo podjąć pracę, jak proponujecie to załatwić? P.S. Pracę też już w sumie mam, jedyne co potrzebne to wiza, tylko jak ją zdobyć? Poprzez jakiś program, czy na własną rękę?

Z góry dzięki, ppozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn wiem o tym, ale chciałbym dostać wizę pracowniczą myślę że mógłbym J1, takie W&T z zakwaterowaniem, biletem i pracą we własnym zakresie. Po prostu nie wiem czy dobrze myślę, ale czy da się coś takiego zrobić? Czy sam mogę sobie załatwić wizę J1 czy muszę to załatwiać przez biuro W&T? Wiem, że mój potencjalny pracodawca musi wypełnić jakieś dokumenty, ale dokładnie tej procedury nie znam. Czy to wszystko musi przejść przez biuro W&T czy mogę się sam z tym uporać załatwiając sobie pracodawcę w usa i wizę J1? ile to moze potrwac? jezeli ktos ma takie doswiadczenia prosze sie podzielic:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to potrzeba czasu i zazwyczaj zalatwia sie to juz jesienia poprzedniego roku na rok nastepny

jesli panujesz wyjazd wakacyjny w&t

dlatego ze jak w kazdym systemie papiery musza miec czas na przegryzienie sie przez biurokracje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach