Paron Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Chciałbym wyjechać w 2010 roku do pracy w USA za pomocą programu Work&Travel ale aktualnie nie jestem studentem. Czy jak zapiszę się do jakiejś bezpłatnej szkoły policealnej tylko po to, aby mieć status studenta to nie będzie żadnego problemu z wyjazdem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Samo zapisanie sie do szoly nic Ci nie da jak bedziesz miec tzw pustki w indeksie i nikt Ci nie wyda zaswiadczenia ze szokly.. tutaj masz czesc spraw wyjasnionych: http://polish.poland.usembassy.gov/visas/n...and-travel.html jak widzisz musisz miec w takiej szkole ukonczony 1 rok nauki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paron Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Bo sprawa wygląda tak: Studiowałem w prywatnej szkole przez 1,5 roku więc mam wpisy w indeksie oraz jeden zaliczony rok ale po 1,5 roku przerwałem studia. Teraz chciałbym się zapisać do jakiejś bezpłatnej szkoły abym miał status studenta i mógł wyjechać korzystając z programu Work&Travel. Do szkoły, w której studiowałem zapisać znów się nie mogę, ponieważ jest ona płatna i za dużo mnie to będzie kosztować + dojazdy. Więc jest może jakiś inny sposób na 'obejście' tego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 idz do biura ktore takie cos organizuje i zapytaj sie o taka sprawe ,moze ktos cos napisze na Forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paron Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Problem w tym, że każde biuro, jakie by mnie interesowało jest oddalone o dość spory kawałek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly6 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Napisz e-mial,zadzwon... Link to comment Share on other sites More sharing options...