Skocz do zawartości

Pytanie - Wyjazd Do Usa


Misiek1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!! jestem nowy na tym forum wiec pewnie temat już sie powtórzy.

Ogólnie chodzi mi o to w jaki sposób mozna wyjechać do USA:

Jestem studentem obecnie pierwszego roku. Chciałbym wyjechac do USA na wakacje do pracy i nie wiem jak do tego sie zabrac. poczytałem już na tym forum sporo topiców i im wiecej czytam to stwierdzam że taki wyjazd jest bardzo trudny do zorganizowania. Od czego wogóle zaczac?? Lepiej szukać na własną ręke pracy czy przez jakieś firmy które to organizują. Pytam czy szukać na własną rękę ponieważ mam kuzyna który jest już w USA ponad 8 lat z tego co wiem od kilku lat ma Zieloną Karte. Ma bodajże firmę. W jaki sposób sie zorganizowac z tym wszystkim?? Pytan mam bardzo wiele. jeżeli już gdzies jest jakiś topic na ten temat to podsyłajcie linki. pozdrawiam serdeczenie z góry dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ten rok może by Ci się jeszcze udało coś zorganizować - paszport 3 tygodnie więc najwcześniej wyjazd pod koniec czerwca. Nie wiem czy przypadkiem nie ma możliwości przyspieszenia wydania paszportu ale i tak wizę musiałbyś jeszcze załatwiać i DS2019 a to trwa :/

chyba jednak lepiej w przyszłym roku. Poprzeglądaj sobie oferty Work & Travel. Żeby móc pojechać trzeba mieć ukończony 1 semestr studiów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach