Skocz do zawartości

Dodatkowe Dokumenty


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem studentka II roku stomatologii, chcę ubiegać się o wize turystyczna i nie wiem czy przygotowywac jakies dodatkowe dokumenty. Na str ambasady sa podane podstawowe. A takie typu, zaświadczenie o zarobkach rodziców jest potrzebne ? Zastanawiam się, czy kierunek studiow moze miec jakis wplyw na podjecie decyzji przez konsula. Wiem ze nie kazdy student dostaje wize. Mam nadzieje uczelnie medyczne wzbudzaj wieksze zaufanie :D szukam jakis plusów w moim przypadku, bo zalezy mi bardzo na wyjezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :D

Mysle ze masz duze szanse.

Pamietaj ze dodatkowe dokumenty moga Ci sie przydac, lecz nie musza. Mozesz sobie takie zaswiadczenie przygotowac na rozmowe, bedziesz pewniejsza i spokojniejsza, ze w razie czego masz taki kwitek jesli o niego poprosza.

Na pewno, beda Cie pytac o rodzicow zarobki ich obecne zajecie- jesli to oni beda finansowac Ci podroz i pobyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp. :D Ale rzecz w tym, że ja czekam na dniach na odbior paszportu i chce jeszcze w przyszłym tyg do wawy jechac juz na spotkanie jak da rade. A Tych papierów nie bede raczej w stanie załatwić, bo mama jest za granica a ja sama takich dokumentów z urzadu nie dostane. A poza tym tez trzeba czekac na nie chyba. :) Co w przypadku kiedy konsul poprosi o dokumenty a ja nie bede miala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak.

Bylam na rozmowie dwa razy - jakies ponad 3 lata temu i w zeszla srode.

Nikt nas nie prosil o zadne dokumenty. Mielismy ze soba zaproszenia od rodziny, zaproszenia na slub od ksiedza podbite pieczecia parafii, ksiazeczke wojskowa mojego meza... nic nam sie nie przydalo o nic nie prosil.

Sluchaj w obecnych czasach mozna podrobic kazdy dokument, a juz spokojnie mozna sobie wpisac dowolny zarobek :D jak sie ma chody u ksiegowej :) i oni o tym bardzo dobrze wiedza.