tmsc Napisano 29 Czerwca 2009 Zgłoś Napisano 29 Czerwca 2009 Witam Za parę miesięcy kończę studia (informatyka magisterskie) i chciałbym wyjechać do Stanów. Przejrzałem forum, ale mam jeszcze parę wątpliwości. Z tego co się zorientowałem to w grę wchodzą tylko dwie opcje: EB-2 lub Internship. EB-2 * Nie wiem czy nie mam za małego doświadczenia (na dzień dzisiejszy tylko 8 miesięcy) - spotkałem się ze sprzecznymi informacjami na ten temat Internship * Czy jest duży problem z uzyskaniem waivera do 2 year rule? Czy orientuje się ktoś z Was jakie warunki musi spełniać firma sponsorująca na EB-2? Zastanawiam się czy założona przeze mnie spółka LLC (Delaware) mogłaby mnie sponsorować. Pozdrawiam