Skocz do zawartości

Pytanie-wiza Turystyczna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako,że jest to mój pierwszy post na tym forum(choć zarejestrowałem się juz jakiś czas temu) powiem kilka słów o sobie i moim problemie.Zacznę od tego że od jakiegoś czasu zastanawiamy sie z mamą nad wspólnym wyjazdem do usa w celach turystycznych(wycieczka z logos travel usa+kanada).Wyprawę planujemy na przyszły rok i tu zaczyna się moje pytanie.Czy mamy szanse na wize turystyczna jeżeli ja jestem 17-nasto letnim uczniem drugiej klasy LO(na czas wycieczki zwolnienie ze szkoły),a mama 41 lat pracuje w dośc prestiżowej firmie(ekonomista) zarobki ma dobre(na papierze ponad 8000zł),zamężna(tata zostaje w polsce,też pracuje,nie bedzie starał sie o wize).Rodzice splacają kredyt hipoteczny.Moje pytanie:Jak myslicie mamy z mamą dobre związki z krajem??szanse na wize??

Dodam jeszcze ze jest pewien problem,mianowicie moja kuzynka(córka siostry taty) kilka lat temu wyjechała do usa na wizie B2 i tam została(urodziła dziecko,wyszła za mąż za polaka z GC).Nie utrzymujemy z nia kontaktu(nie mamy z mamą zamiaru jej odwiedzać podczas ewentualnego pobytu w stanach).Czy mam powiedzieć na rozmowie że znam kogoś w stanach nawet jeśli ja po moim tacie nazywam sie np. NOWAK moja mama po mężu tak samo i jest to też nazwisko panieńskie mojej ciotki,po mężu nazywa sie np.Kowalska(mieszka w polsce-matka mojej kuzynki z usa)Kuzynka natomiast ma nazwisko dwuczłonowe np Kowalska-Kwiatkowska(po mężu).Czy ambasada jest w stanie doszukać się takich powiązań rodzinnych???(może są to głupie pytania ale ja pierwszy raz staram sie o wize i nie wiem co i jak).Co do wniosku to w polu czy mam kogoś w stanach zaznacze wszystkie pozycje na nie,cel wyzyty podam turystyczny,mam tylko problem z podaniem adresu w usa i osoby kontaktowej(czy mogę podać np.Jakiś adres hotelu w NY i telefon do mamy??)

P.S. Mamy z mamą paszporty jeszcze nie biometryczne(wydane w 2005r)ale chyba wyrobimy sobie nowe przed aplikacją o wize.