Skocz do zawartości

Gdzie O Wize F1


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

przepraszam jesli bylo juz to pytanie ale sie nie doczytalam :) otoz jestem w usa na wizie turystycznej przyjechalam na wakacje, jestem studentka 2 roku pedagogiki i od pazdziernika powinnam isc na 3 rok ale moja rodzina chce zebym dokonczyla studia w usa i stad moje pytanie czy zaczynac 3 rok studiow w polsce czy przyjechac i isc po wize f1? nie wiem za bardzo czy ja dostane bo mam wbita turystyczna a nie chce tutaj zmieniac bo potem do domu nie wroce :) no i nie wiem co robic;/ kiedy isc po ta wize po powrocie do domu? co ile mozna sie o nia starac jesli jej nie dostane? z gory dziekuje jakby ktos mi udzielil jakis info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby iść po wizę F1 do konsulatu musisz mieć przede wszystkim wydany przez szkołę I-20 i kasę na sfinansowanie 1 roku studiów (specjalistyczne studia to pewnie więcej niż $15 000). Mniej więcej oznacza to, że najpierw musisz znaleźć szkołę i być do niej przyjęta, żeby Ci dali I-20. Przygotuj się na zdawania egzaminów (TOEFL i mogą jeszcze wymgać SAT lub GRE ale zależy od szkoły i programu). Możesz teraz wykorzystać czas na poszukiwanie i kontakt ze szkoła, ale powiem szczerze, że niw jestem pewna czy lepiej aplikować będąc jeszcze tutaj czy po powrocie do Polski (bo w Polsce konsul może mógłby się przyczepić, że byłaś na B1 -w celach turystycznych - a potem aplikowałaś w tym czasie na studia) Generalnie wątpię, żebyś załatwiła wszystko na czas i zaczęła tutaj studia już na jesień (co nie oznacza, że to jest nie możliwe).

Poszukaj szkoły np przez http://www.usnews.com/sections/rankings/index.html pojedź, pokaż jakieś ze szkoły zaświadczenie jakie już miałaś przedmioty (albo chociaż wypisz na kartce po ang dopisz oceny i godziny) zorientuj się. wróć do Polski idź na studia a w międzyczasie załatwiaj sobie przejście tutaj - np od stycznia.

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo :)